پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214348 تاریخ : 1395/06/06-16:27:52
,14,
تبدیل ایران به بهشت گردشگران مسلمان مهمترین هدف ماست

سلطانی فر در شورای اداری شهرستان ملایر:

تبدیل ایران به بهشت گردشگران مسلمان مهمترین هدف ماست

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که به استان همدان سفر کرده است با حضور در فرمانداری ویژه شهرستان ملایر در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از میراث فرهنگی وصنایع دستی وگردشگری، دکتر مسعود سلطانی فر در این جلسه ضمن مهم برشمردن ظرفیت های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان همدان و شهرستان ملایر از برنامه ریزی های سازمان متوبع خود برای توسعه و رونق گردشگری خبر داد.

وی در این جلسه گفت: در حال حاضر 1.5 میلیارد مسلمان در دنیا زندگی می کنند و خوشبختانه موضوع گردشگری حلال امروزه مورد توجه گردشگران قرار گرفته که بر همین اساس تبدیل ایران به بهشت گردشگران مسلمان در دنیا مهمترین هدف ماست.

وی افزود: اعتقاد من بر این است که هیچ ابزاری به اندازه گردشگری برای صدور ارزش های انقلاب موثر نیست چراکه گردشگر با سفر به ایران به ظرفیت های ایران اسلامی در حوزه های گوناگون پی خواهد برد.
معاون رئیس جمهور با بیان این که سال گذشته 5 میلیون و 200 هزار گردشگر خارجی به کشور سفر کرده اند افزود: این موضوع نشان دهنده علاقه مندی گردشگران برای سفر به نقاط مختلف ایران است.
دکتر سلطانی فر در ادامه صحبت های خود با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری و افزایش جذب گردشگر گفت: در حوزه گردشگری برنامه های مختلفی داریم ضمن اینکه توسعه زیر ساخت ها نیز در دستور کار سازمان قرار دارد.
این عضو کابینه دولت یازدهم در ادامه گفت: در حال حاضر1752 پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری در حال اجراست.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود:گردشگری یک صنعت سبز با ثبات و زودبازده است و در خصوص توسعه این صنعت برنامه ریزی های گوناگونی باید انجام شود.
دکتر سلطانی فر در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: استان همدان و شهرستان ملایر نیز دارای ظرفیت های بسیار مناسبی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و این استان برای توسعه خود باید به گردشگری توجه بیشتری داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران