پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354146 تاریخ : 1397/05/21-15:25:43
,5,
تبدیل آبفای استان تهران به شرکتی الگو در خاورمیانه

بختیاری تاکید کرد:

تبدیل آبفای استان تهران به شرکتی الگو در خاورمیانه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تبدیل این شرکت به یک شرکت الگو و نمونه در منطقه خاورمیانه را از خواسته‌های وزارت نیرو اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران، محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در جریان بازدید از شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران در جمع مدیران این شرکت گفت: مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران ظرفیت‌های خوبی هم به لحاظ نیروی انسانی و هم منابع درآمدی برای پاسخ‌گویی به انتظار وزارت نیرو دارد و شرکت آبفای منطقه یک شهر تهران به واسطه برخورداری از نیروی انسانی متخصص، باید در این راستا پیشرو باشد.

وی تصریح کرد: مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران باید در حوزه تامین و توزیع آب سرآمد کشورهای منطقه باشد همچنان که تا امروز پیشرفت‌های خوبی در این زمینه حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران سپس مهم‌ترین رویکرد ستاد شرکت را سیاست‌گذاری عنوان کرد و افزود: شرکت‌های زیرمجموعه باید دارای اختیارات کافی و متناسب با مسئولیت‌های واگذار شده باشند و در این زمینه مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره پاسخگو هستند.

بختیاری خاطرنشان کرد: در مجموع کارهای بزرگ و خوبی در شرکت آب و فاضلاب استان تهران انجام گرفته است اما ما در میانه راه هستیم و باید رشد بیش‌تری داشته باشیم که زمینه این جهش با توجه به زیرساخت‌های موجود در منطقه یک شهر تهران وجود دارد و این منطقه باید الگویی برای سایر شرکت‌های آب و فاضلاب باشد.

بختیاری سپس با بیان این‌که تامین نیرو در مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران از این پس از طریق آزمون صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: فرآیند تبدیل وضعیت کارکنان باید در مسیری شفاف قرار گیرد و هیچ نیرویی به مجموعه وارد نخواهد شد مگر از طریق برگزاری آزمون و جذب نخبگان.

به گفته وی با ایجاد انگیزه لازم در کار، کارشناسان فعال در شرکت باید پیشرفت در مناصب شغلی را احساس کنند ضمن آن‌که تعلق سازمانی و پاک‌دستی باید الگوی همه کارکنان باشد تا بتوانیم با کمک یکدیگر، شرکت آب و فاضلاب استان تهران را به شرکتی تمام عیار بدل کنیم.

بختیاری با اشاره به تفاوت‌های ماهوی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با شرکت‌های خصوصی گفت: شرکت‌های خصوصی به هر شکلی دنبال درآمد بیش‌تر هستند اما آن‌چه که باید در مجموعه این شرکت افزون بر تفکر بخش خصوصی در اولویت قرار گیرد، تفکر خدمات‌رسانی شایسته و دولتی به شهروندان است که این مهم فقط با اندیشه‌های بلند، ایده‌های بزرگ و سلامت همراه با جسارت اتفاق می‌افتد. او با بیان این‌که در زمان حاضر میزان درآمدها و هزینه‌های شرکت آب و فاضلاب استان تهران در بهترین شرایط در حالت سر به سر قرار دارد، تنها راه کاستن هزینه‌ها را افزایش بهره‌وری و کارایی در شرکت دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران