پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282806 تاریخ : 1396/05/22-12:39:05
,17,
تائید صلاحیت حرفه‌ای مدیران و کارشناسان

سازمان مدیریت صنعتی خدمت جدیدی به سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ارائه می کند:

تائید صلاحیت حرفه‌ای مدیران و کارشناسان

سازمان مدیریت صنعتی به شرکت‌ها، سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی خدمات جدیدی تحت عنوان “تائید صلاحیت حرفه‌ای مدیران و کارشناسان” ارائه می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت معاون آموزش سازمان مدیریت صنعتی با بیان اینکه این فعالیت جدید یک فعالیت تلفیقی بین معاونت های مشاوره و آموزش سازمان است ، گفت : سازمان با تکیه بر فعالیت های 55 ساله خود در حوزه مشاوره و آموزش مدیریت، کمبودی را در حوزه کسب و کار کشور شناسایی کرده و برای رفع آن اقدام به ایجاد واحدی با عنوان “تائید صلاحیت حرفه‌ای مدیران و کارشناسان” کرده است.

رامین ناجی زاده افزود: صلاحیت پزشکان را سازمان نظام پزشکی و صلاحیت مهندسان راه و ساختمان را سازمان نظام مهندسی تایید می کند، اما اگر فردی ادعا کند که مدیر است مرجعی برای تایید صلاحیت آن در کشور وجود ندارد، بنابراین یکی از کاربردهای این واحد و خدماتی که ارائه می کند، صحه گذاری تخصصی و حرفه ای بر مدیریت افراد است.
ناجی زاده خاطرنشان کرد: کسانی که قرار است در سازمان های کشور اعم از دولتی و خصوصی نقش مدیر را ایفا کنند ، سازمان مدیریت صنعتی صلاحیت آنان را از لحاظ حرفه ای تایید می کند؛ این یکی از بزرگترین خلاء هایی است که در حوزه کسب و کار کشور وجود دارد که این واحد قرار است آن را پوشش دهد.
معاون آموزش سازمان مدیریت صنعتی تشریح کرد: متقاضیان این خدمات به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند، اول افراد و کارجویان، که خدمت اصلی ای که به آنان ارائه می شود، بررسی صلاحیت حرفه‌ای ایشان است که نتیجه آن می‌تواند به صورت “گواهی دال بر تائید صلاحیت حرفه‌ای افراد جهت تصدی مشاغل مدیریتی و کارشناسی” ارائه شود یا به صورت گزارش بازخورد حاوی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود؛ نحوه ارتقاء این نقاط جهت احراز صلاحیت حرفه‌ای لازم برای تصدی مشاغل مدیریتی و کارشناسی، در اختیار آنان قرار گیرد.
وی در ادامه افزود: دیگر متقاضیان این خدمات، شرکت ها هستند که خدمت اصلی ای که به آنها ارائه می شود، معرفی افراد حائز شرایط جهت تصدی مشاغل مدیریتی و کارشناسی است که صلاحیت حرفه‌ای ایشان توسط سازمان مدیریت صنعتی و با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارها نظیر تست‌های روانشناختی، مصاحبه‌های تخصصی، تست‌های رفتاری و ….. تایید شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 380
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران