پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213558 تاریخ : 1395/05/21-15:21:51
,4,17,25,
تاکید ویژه نعمت زاده بر صادرات در تولیدات مشترک خارجی

تاکید ویژه نعمت زاده بر صادرات در تولیدات مشترک خارجی

وزیر صنعت ، معدن و تجارت بر صادرات ، افزایش توان طراحی مهندسی ،‌ و بومی سازی تولیدات مشترک با کشورهای دیگر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,مهندس محمد رضا نعمت زاده در بازدید از گروه صنعتی ماموت افزود : وظیفه ما حمایت و ایجاد امید است ولی کار دست خود شماست.

 وی تصریح کرد : باید کادر طراحی مهندسی و ساختارسازی و آموزش را در برنامه های خود داشته باشید.
 نعمت زاده تاکید کرد : باید شرکای خود را ملزم کنید که تا 5 سال متعهد صادرات شوند تا هم قیمت تمام شده و هم کیفیت اصلاح شود.
وی با اشاره به مبحث بومی سازی در تولیدات افزود : باید زنجیره قطعه سازی و مهندسی بوجود بیاید و این زنجیره به هم وصل شود .
مهندس نعمت زاده افزود :صادرات ، انتقال تکنولوژی ، طراحی پلت فرم و نیرو محرکه مهم است و باید در نقشه کلی دیده شود.
در نشست مشترک وزیر صنعت ،‌ معدن و تجارت با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گروه صنعتی ماموت رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان البرز گفت : مجوز و پروانه بهره برداری شهرک صنعتی ماموت با 35 محصول تولیدی و کاربری های مختلف  صادر شده است و این شرکت برای طرحهای توسعه ای خود مشکلی ندارد.
در این نشست همچنین در زمینه توافق شرکت ماموت با فولکس واگن آلمان بحث شد و وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت بر تعهد شریک مقابل بر صادرات در 5 ساله ابتدای تولید تاکید کرد.
بهروز فردوس مدیر عامل این شرکت نیز گفت : طرف مقابل تعهد کرده است که سال اول 10 درصد ، سال دوم 20 درصد و سال سوم 30 درصد خودروی تولیدی صادر شود و روزی بتوانیم خودروی فولکس واگن ایرانی را طراحی کنیم.
وی افزود : اولین خودروی تولیدی به صورت SKD  اوایل اسفند ماه به بازار ایران خواهد آمد .
در بازدید مهندس نعمت زاده و معاونین و همراهان وی از گروه صنعتی ماموت سالنهای تریلر سازی ، اتاقهای یخچالی  و ساندویچ پنل مورد بازدید قرارگفت.
گفتنی است شرکت ماموت با ساخت ماهانه 12  هزار تن اسکله فلزی و ساخت قطعات پیش ساخته بتنی بزرگترین سازنده قطعات بتنی در دنیاست .
پروژه های بیمارستانی ، خیریه ، هتل سازی و نیروگاهی و پل سازی ونیز ساخت کشنده های تریلری از دیگر فعالیتهای این شرکت محسوب می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 262
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران