پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279969 تاریخ : 1396/03/04-13:21:09
,16,
تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اتمام کارهای نیمه تمام در سه ماهه پایانی دولت یازدهم

تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اتمام کارهای نیمه تمام در سه ماهه پایانی دولت یازدهم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : در سه ماهه باقیمانده تا پایان کار دولت یازدهم، با تمام قدرت اتمام کارهای نیمه تمام را در دستور کار خود قرار می دهیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مهندس محمدرضا نعمت زاده در نشست مدیران ارشد وزارت صنعت ، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم پیشبرد برنامه های دولت یازدهم حتی در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این راستا گزارش مواردی که باید تا پایان کار دولت یازدهم در استان ها انجام شود از جمله گزارش قراردادهای سرمایه گذاری خارجی و میزان اخذ تسهیلات از صندوق توسعه ملی، تدوین و مشخص می شود.

 
وی ضمن در خواست از استان ها جهت اعلام طرح های تکمیل شده و به مرحله بهره برداری رسیده تا پایان دولت یازدهم، افزود: استان ها طرح هایی را که می توانند در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف اجرا کنند، اعلام دارند. همچنین مدیران سازمان های صنعت، معدن و تجارت، اقداماتی را که باید تا پایان دولت یازدهم انجام پذیرد، اعلام کنند.
 
مهندس نعمت زاده با تاکید بر لزوم دنبال کردن کارها به نحو احسنت در سه ماهه پایانی دولت گفت: با تمام قدرت اتمام کارهای نیمه تمام را در دستور کار خود قرار می دهیم.
 
در ادامه این نشست مدیران با بیان مشکلات خود به بحث و تبادل نظر روی مسائلی از جمله پرداخت تسهیلات به واحدهای بالای 100 نفر و کمبود سرمایه در گردش واحدها، موضوع استفاده از ظرفیت کامل کارخانجات ، وحدت رویه بانک ها در استمهال بدهی واحدها ، موضوع مشکلات واحدها با محیط زیست، حمایت از واحدهای دانش بنیان ، اتخاذ تسهیلات ویژه به واحدها و همچنین اصلاحات قانون لغو موانع تولید پرداختند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران