پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279401 تاریخ : 1396/02/16-18:22:46
,10027,
تاکید بیمه مرکزی بر تسریع در پرداخت بیمه مسوولیت معدنچیان گلستان/ بخشی از خسارت شهدای پلاسکو امروز پرداخت شد

تاکید بیمه مرکزی بر تسریع در پرداخت بیمه مسوولیت معدنچیان گلستان/ بخشی از خسارت شهدای پلاسکو امروز پرداخت شد

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از پرداخت 2 میلیارد و 230 میلیون ریال خسارت بیمه عمر و حادثه آتش نشانان شهید در حادثه پلاسکو خبر داد و اعلام کرد: جانباختگان حادثه معدن «یورت» گلستان زیر پوشش بیمه مسوولیت بودند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران،عبدالناصر همتی اضافه کرد: با توجه به پوشش بیمه مسوولیت معدن یورت گلستان توسط شرکت سهامی بیمه آسیا به میزان 2 میلیارد و 100 میلیون ریال برای هر نفر، این شرکت مبلغ خسارت را به بازماندگان جانباختگان حادثه در اسرع وقت پس از طی مراحل قانونی پرداخت می کند.

همتی در مورد بیمه شهیدان آتش‎نشان حادثه پلاسکو نیز گفت: خوشبختانه فرآیند تعیین انحصار وراثت به نتیجه رسیده است و امروز خسارت مربوط به بیمه عمر و حادثه آتش‎نشانان برای هر نفر 2 میلیارد و 230 میلیون ریال توسط شرکت بیمه کارآفرین پرداخت شد و تا پایان هفته دیه مربوط به بیمه مسوولیت آنها نیز به میزان یک میلیارد و 900 میلیون ریال برای هر نفر به بازماندگانشان پرداخت می شود.
وی در مورد پرداخت خسارت جانباختگان قطار دامغان نیز گفت: شرکت بیمه پارسیان خسارت بیمه مسوولیت 20 نفر از جانباختگان را پرداخت کرده است و به تدریج بقیه را نیز با تکمیل پرونده آنها پرداخت می‎کند.
همتی اضافه کرد: با وجود زمانبر بودن روند تعیین ورثه و فرایند تعیین تکلیف و پرداخت خسارت این نوع بیمه‎نامه‎ها که از نوع مسوولیت است، مسوولان شرکت‎های بیمه تلاش می‎کنند در کمترین زمان ممکن تعهد خود را ایفا کنند.

در حادثه انفجار و ریزش معدن یورت شهرستان آزادشهر گلستان که چهارشنبه (سیزدهم اردیبهشت ماه) رخ داد، تاکنون 22 نفر جان باخته اند و شماری دیگر از معدنکاران زیر آوار گرفتار آمده اند.
سی ام دی ماه پارسال نیز ساختمان پلاسکو پس از سه ساعت آتش سوزی، فروریخت که 16 آتش نشان در این حادثه جان خود را از دست دادند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران