پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278309 تاریخ : 1396/01/16-13:25:11
,5,22,
تاکید بر اجرایی شدن برنامه های امسال در توزیع برق جنوب کرمان/ برنامه ریزی برای استفاده از انرژی های نو در مناطق از پیش تعریف شده

در نخستین دیدار مدیرعامل با پرسنل شرکت عنوان شد

تاکید بر اجرایی شدن برنامه های امسال در توزیع برق جنوب کرمان/ برنامه ریزی برای استفاده از انرژی های نو در مناطق از پیش تعریف شده

مهدوی نیا به استفاده از توسعه انرژی های نو تاکید کرد و گفت: تاکنون نیروگاه های بادی نظام شهر ارائه و در حال حاضر سرمایه گذار در حال انجام مطالعات می باشد،ارائه بسته سرمایه گذاری بیوماس سیرجان در سال جاری صورت می گیرد و همچنین مطالعات بادسنجی در مناطق بادخیز مثل بم، قلعه گنج و بردسیر در حال انجام است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از چروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، به مناسبت عید باستانی نوروز مدیر عامل این شرکت با معاونین، مدیران و کارشناسان شرکت دیدار کرد.

در این نشست مهدوی نیا ضمن تشکر از زحمات تمامی پرسنل اساس فعالیت های شرکت را بر مبنای برنامه استراتژیک دانست و گفت: موفقیتی که تاکنون شرکت توانسته به دست آورد نتیجه تفکر ؛تلاش و کار؛کارشناسان و کارکنان شرکت می باشد.

وی با تاکید بر اینکه امسال تمرکز و جهت گیری کلی کشور مطابق پیام نوروزی مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال می باشد خاطرنشان کرد: وظیفه ما تامین برق صنایع و تاسیسات تولیدی بصورت ویژه می باشد و در این راه بایستی روند فروش انشعاب و تامین برق متقاضیان تولیدی در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی همچنین در زمینه تمرکز و اهداف اصلی در بخش مشترکین افزود: کاهش پیک،کاهش تلفات، وصول مطالبات ، افزایش کیفیت خدمات و توسعه خدمات غیرحضوری می باشد.

مهدوی نیا مهم ترین فعالیت بخش فرآیندهای فنی را بحث ایمنی دانست و افزود: هیچ برقکاری نباید شروع بکار کند مگر اینکه قبل از آن آموزش های لازم را ببیند.

وی افزود: کاهش شعاع تغذیه، استفاده از ترانسفورماتورهای کم تلفات و کم ظرفیت، بالانس بار،اجرای سیستم ارت ،از اهم برنامه های کاهش تلفات فنی در سالجاری به شمار می رود.

وی گفت: برای کاهش انرژی توزیع نشده ،ایجاد نقاط مانور،نصب کلید،مقاوم سازی پایه های برق و استفاده از عملیات خط گرم از اهم برنامه های شرکت در سال 96 است.

مهدوی نیا به استفاده از توسعه انرژی های نو تاکید کرد و گفت: تاکنون نیروگاه های بادی نظام شهر ارائه و در حال حاضر سرمایه گذار در حال انجام مطالعات می باشد،ارائه بسته سرمایه گذاری بیوماس سیرجان در سال جاری صورت می گیرد و همچنین مطالعات بادسنجی در مناطق بادخیز مثل بم، قلعه گنج و بردسیر در حال انجام است.

وی ضمن ابراز رضایت از فعالیت های بخش IT بیان کرد: در بخش شبکه پایداری خوبی شاهد بودیم به طوری که شبکه فیبر داخل ستاد و داخل امورها انجام شده است، همچنین نرم افزار EGS مطابق خواسته های منابع انسانی بایستی بروز شود،

مدیر عامل شرکت برق جنوب کرمان در خصوص فرآیند مالی این شرکت تاکید کرد: خوشبختانه شرکت در بحث مالی و بودجه ای رعایت انضباط اقتصادی را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

وی افزود: کلیه پرداخت های پرسنل تقریباً به موقع انجام می شود.وی در پایان سخنان خود به فعالیت های منابع انسانی اشاره نمود و گفت: برگزاری آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی، آموزش پیمانکاران اجرای شبکه، انجام آموزش های حین کار،آموزش از طریق LMS از اهم اقدامات آموزش در سالجاریمی باشد.ضمن آنکه نیاز سنجی و اثر بخشی دوره های آموزشی بایستی در سال جدید براساس یک روش عملی انجام شود. همچنین اجرای فاز اول طرح استعداد یابی و توانمد سازی کارکنان،اجرای فاز اول bpmn، اجرای فاز دوم bpms،برگزاری آزمایشات سلامت همکاران، عقد قرارداد مشاوره و برگزاری سمینار های ارتقا سلامت روانی، برگزاری گلگشت خانوادگی و جشن های بازنشستگان، فرزندان ممتاز،روز زن، پژوهشگران برتر مطابق چند سال اخیر و استقرار نرم افزار مدیریت دانش از جمله اقداماتی است که در سالجاری بایستی توسط منابع انسانی انجام شود.

وی همچنین بیان داشت در سالجاری ممیزی مراقبتی نظام آراستگی5S در ستاد شرکت و مدیریت های برق شهرستان های سیرجان،بم،جیرفت،کهنوج و ارزوئیه و پروژه5S در شهرستان های بردسیر،بافت،قلعه گنج،فاریاب و نرماشیر نیز شروع می شود.

همچنین بیان داشت در سالجاری سیستم مدیریت یکپارچه کیفیت و ایمنی IMSدر سالجاری در شرکت پیاده سازی می شود.

وی در پایان بیان نمود برای اینکه شرکت همچنان در سطح شرکت های تراز اول صنعت توزیع برق کشور باقی بماند بایستی در کنار سرمایه های اقتصادی و انسانی به سرمایه اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشیم و در کنار نهادینه نمودن فرهنگ کار و تلاش،بایستی همکاری بین پرسنل صورت پذیرد،اعتماد شکل گرفته،کارکنان با هم صمیمی باشند،در فعالیت ها یکدیگر را یاری نموده و برای رفع مشکلات به صورت جمعی اقدام نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران