پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281510 تاریخ : 1396/04/21-13:48:12
,1,
تاکید اکبری برنقش‌ نیروی انتظامی وسپاه پاسداران در حفظ امنیت کشور

در استان ایلام مطرح شد:

تاکید اکبری برنقش‌ نیروی انتظامی وسپاه پاسداران در حفظ امنیت کشور

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با فرمانده نیروی انتظامی و سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام دیدار و بر نقش‌ نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در حفظ امنیت کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری با اشاره به استقبال هموطنان از خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با رویکرد مناسب خود طی یک دهه فعالیت در زمینه قرض الحسنه و مسئولیت های اجتماعی جایگاه ویژه ای در میان اشخاص حقیقی و حقوقی پیدا نموده است. 

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران از بهترین افراد جامعه هدف بانک است. این بانک در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و نیز نقش‌آفرینی موثر نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در حفظ امنیت کشور، در تلاش است تا با امکانات در اختیار خود به ارائه خدمات بانکی با هدف تأمین نیازهای مالی این نیروها اقدام کند.  
در ادامه، سردار یاری فرمانده نیروی انتظامی و سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز از خدمات شایسته بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر و تشکر کرد و گسترش تعاملات بانکی دوجانبه با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و خدمات بانکداری اسلامی را خواستار شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران