پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399021 تاریخ : 1397/07/23-13:22:14
,6,
تامین مستمر، قیمت رقابتی و کیفیت پایدار از اهداف اصلی شرکت رنا است

مدیرعامل خدمات فنی رنا:

تامین مستمر، قیمت رقابتی و کیفیت پایدار از اهداف اصلی شرکت رنا است

بابک منصوری گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین مستمر و به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بابک منصوری مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: شرکت خدمات فنی رنا به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش خودروهای سایپا دیزل، تأمین و تحویل به موقع قطعات یدکی را به عنوان یکی از اهداف مهم خود در زمینه بازرگانی تعریف کرده است و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با تأمین کنندگان، مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رسانده‌ایم.

وی گفت: با توجه به تاثیر تامین به موقع قطعات در افزایش رضایت مشتریان، این مهم در اولویت اول حوزه بازرگانی خدمات فنی رنا  قرار دارد.

مدیرعامل خدمات فنی رنا ادامه داد: شرکت سایپا دیزل در همکاری با شرکای تجاری خود موضوع تأمین قطعات یدکی را نیز در نظر گرفته است و شرکت رنا هم راستا  با سیاست های مدیرعامل محترم گروه سایپا تعامل با قطعه سازان داخلی را در سر لوحه برنامه های خود قرار داده است.

وی افزود: طی ماه های اخیر در راستای توسعه سهم بازار قطعات محصولات سایپا دیزل توانستیم برپایه توانمندی قطعه سازان داخلی برخی از قطعات خودروهای دانگ فنگ و فوتون را تولید و با نام تجاری رنا و با ویژگی های خاص در بازار عرضه کنیم البته تا رسیدن به حد مطلوب راه طولانی را درپیش داریم ولی با تلاش های صورت گرفته بسیاری از مشکلات موجود در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد.

منصوری تصریح کرد: خدمات فنی رنا با همکاری شرکت‌های تامین کننده قطعه ساز داخلی و تحرک و جهش ایجاد شده در بخش‌های تامین، زمینه‌های لازم برای تحقق به موقع قطعات را فراهم کرده که در نتیجه ادامه همین روند، رضایت مشتریان از خدمات شبکه پس از فروش افزایش خواهد یافت به طوری که دریافت باز خوردها و گزارشات، تایید کننده این مهم است.

وی در پایان گفت: برای نیمه دوم سال اقدامات بسیار خوبی پیش بینی شده که نتیجه آن به زودی به اطلاع مخاطبین بازار هدف خواهد رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 547
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران