پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279138 تاریخ : 1396/02/08-11:29:53
,8,17,
تامین مالی واحدهای تولیدی از طریق بازار سرمایه

تامین مالی واحدهای تولیدی از طریق بازار سرمایه

بازار سرمایه در سالی که به نام اقتصاد مقاو متی، اشتغال و تولید نامیده شده بخشی از تامین سرمایه واحدهای تولیدی را بر عهده گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , باقری  کارشناس بورس گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان و پذیرش آنها در بازار سرمایه و تامین مالی آنها را در دستور کار امسال قرار داده ایم.

تالار شیشیه ای بورس تهران که چند هفته ای است روند مثبت خود را اغاز کرده است، این هفته با افزایش تقاضا از طرف سهامداران روبرو بوده است .

شهبازی کارگزار بورس گفت: وقتی در بازارهای موازی سرمایه گذاری مثل بانک ها ، اوراق مشارکت و سایر بازارها مثل مسکن و طلا جذابیت زیادی وجود ندارد به تدریج تعدادی از افراد تشویق می شوند تا سرمایه های خود را به بازار سرمایه وارد کنند.

ورود نقدینگی تازه به این بازار یکی دیگر از نشانه های جذابیت ان است.

شیخی کارشناس بورس گفت: تلاطمات در بازارهای جهانی و نرخ فلزات اساسی و نرخ نفت به عنوان نرخ پایه ای که بودجه کشور بر اساس آن بسته می شود توانست با افزایشی که در هفته های گذشته داشته، بازار سرمایه را برای سرمایه گذاران جذاب کند.

خودروسازان با در اختیار داشتن 17 درصد سهم بازار همچنان پیشتازند.

روحبخش کارشناس بورس گفت: محصولات شیمیایی 11 درصد این بازار و محصولات یارانه ای 9 درصد این بازار را در اختیار دارند.

وی افزود: این سه صنعت ذکر شده 37 درصد گردش معاملات را در بازار نرمال در هفته جاری در اختیار خود داشته اند.

دماسنج بازار سرمایه با ایستادن بر روی رقم 79 هزار و 597 واحد در هفته جاری به کار خود پایان داد.

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند با روند مثبتی که این بازار در پیش گرفته فضای مناسبی برای ورود سرمایه گذاران جدید به این بازار فراهم شده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران