پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281444 تاریخ : 1396/04/20-18:51:29
,2,
تامین مالی بخش‌های خرد اقتصادی از ماموریت‌های اصلی پست‌بانک‌ایران است

عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران:

تامین مالی بخش‌های خرد اقتصادی از ماموریت‌های اصلی پست‌بانک‌ایران است

مهندس فلاح‌فر عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان فارس گفت: تأمین مالی بخش‌های خرد اقتصادی از مأموریت‌های اصلی این بانک است و این مهم موجب توسعه اقتصادی، افزایش درآمد و بسیاری از ویژگی‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، فلاح‌فر ضمن بیان مطلب فوق گفت: در همین راستا این بانک ارتباط مستقیمی با مراکز تولید دارد و یکی از بخش‌های مهم اقتصادی کشور در حوزه کشاورزی است که در راستای این مهم با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با صندوق توسعه ملی می‌تواند در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور بیش از پیش سهیم باشد.

وی با اشاره به تأمین مالی بخش‌های خرد اقتصادی برای کمک به تولیدکنندگان اظهارداشت: توسعه اقتصادی زمانی شکل می‌گیرد که توزیع عادلانه و مناسب منابع و درآمد درسطح کشور بصورت متوازن ایجاد شود.
فلاح‌فر ضمن تأکید بر جذب شرکت‌های فعال در حوزه‌های IT و ICT و لزوم تسریع در ارائه خدمات به آنان افزود: افزایش سطح دانش فنی کارکنان، نقش و جایگاه آموزش‌های محوری و تخصصی جزو موارد ضروری و حیاتی جهت پیشرفت است. 
عضو هیأت ‌مدیره در پایان بر پیگیری وصول مطالبات، رعایت دستورالعمل نحوه تهیه مصوبات و گزارش کارشناسی، دستورالعمل نظارت بر اعطاء و مصرف تسهیلات و دستورالعمل نظارت بر باجه‌های خدمات‌بانکی تأکید نمود.
همچنین احمد فرهمند مدیرامور شعب پست‌بانک استان فارس در این جلسه به ارائه عملکرد استان در شاخص‌های مختلف پرداخت.
گفتنی است: برگزاری نشست مشترک با مسئولان شرکت پتروشیمی شیراز و شرکت چیگل به منظور تبیین راهکارهای تعاملی و گسترش همکاری‌های و بازدید از شعبه مرکزی و باجه‌خدمات بانکی روستای کفترک از توابع شهرستان شیراز به اتفاق هیأت همراه و بخشدار مرکزی شیراز و جمعی از مسئولان محلی از دیگر برنامه‌های فلاح‌فر در این سفر بود



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران