پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305455 تاریخ : 1396/07/11-15:20:00
,10028,
تامین اجتماعی یکی از ابزارهای اصلی پیشرفت اقتصادی و اجتماعی است

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی:

تامین اجتماعی یکی از ابزارهای اصلی پیشرفت اقتصادی و اجتماعی است

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد علی عباس زاده وحید، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در دیدار با دکتر عزیزی نماینده مردم شیروان درمجلس شورای اسلامی به تشریح فعالیت های تامین اجتماعی در این استان پرداخت .

عباس زاده به  110 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: درحال حاضر بیش از 12 هزار مستمری بگیر و بازنشسته از خدمات تامین اجتماعی در استان بهره مند هستند.

وی با تاکید بر ضرورت تعاملات بیش از پیش با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: ارتباط و تعامل با نمایندگان مجلس در حل مسائل و مشکلات بیمه تامین اجتماعی در استان می تواند تاثیرات مثبتی به همراه داشته باشد.

دکتر عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان درمجلس شورای اسلامی در این دیدار فعالیت های تامین اجتماعی در استان خراسان شمالی را مثبت ارزیابی واز فعالیت های کارکنان این اداره کل و سایر شعب استان در راستای توسعه خدمات بیمه ای قدردانی کرد.

دکتر عزیزی تامین اجتماعی را بزرگترین سازمان حمایتی کشور یاد کرد که بیش از 50 درصد جمعیت کشور تحت پوشش این سازمان هستند.

وی تامین اجتماعی را به عنوان یکی ابزارهای اصلی توسعه پیشرفت اقتصادی و اجتماعی دانست که با پوشش اجتماعی برای بازنشستگی، حوادث ناشی از کار و حمایت بازماندگان، ازکارافتادگی و... درحال خدمات دهی است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، رفاه و آسایش  بیمه شدگان در جامعه را از اهداف و اولویت های اصلی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که هم اکنون این سازمان برای تحقق ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تلاش می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران