پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309431 تاریخ : 1396/09/02-16:27:48
,10028,
تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه ای است

مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی:

تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه ای است

مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای سازمان تامین اجتماعی به همراه مدیر کل و مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با استاندار گلستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای سازمان تامین اجتماعی در این دیدار که حامل پیام ویژه مدیر عامل سازمان به استاندار گلستان بود، ضمن تاکید بر ارتباط موثر و اثر بخش با مقامات استانی خواستار تعامل بیشتر دوطرف در خصوص مباحث سازمانی و گسترش فضای ارتباطی دوسویه شد.

دکتر رضا امینی گفت: در سایه تعامل و همکاری سازنده همه دستگاه ها امکان پیشرفت در تمامی زمینه ها از جمله گسترش کمی و کیفی تامین اجتماعی در استان امکان پذیر است .

وی تاکید کرد: با هماهنگی و اطلاع رسانی مناسب جهت بسط فرهنگ بیمه و بیمه پردازی اقدام شود و با تلاش های همه مسئولان و تصمیم گیرندگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امید است در زمینه تقویت این سازمان و احقاق حق بیمه شدگان گام های اساسی  برداشته شود .

دکتر امینی عنوان کرد: در راستای نیل به اهداف عالی وکلان تامین اجتماعی امید است نمایندگان این سازمان نیز با اطلاع و آگاهی کامل از مسایل موجود و احاطه کامل بر پرونده های فنی و مطالباتی موجود در جلسات حاضر شده و بعنوان سفیران و شخصیت واقعی سازمان در ابعاد مختلف تخصصی و رفتاری وظیفه خود را در بهترین شکل ممکن بجای آورند.

وی عنوان کرد: تامین اجتماعی به عنوان سازمانی با مدیریت درآمد هزینه، دغدغه وصول مطالبات معوقه را دارد و با وجود عدم تعادل منابع و هزینه ها، درجهت ثبات در ارائه تعهدات با محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی و اشتغال، برنامه های ارتقای کیفیت و کمیت خدمات را به پیش می برد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان نیز با اشاره به دستاوردهای آن اداره کل در چند سال گذشته گفت: بیش از 133 میلیارد تومان کارفرمایان استان به این سازمان بدهکارند.

علی اصغر نیک نیا افزود: عملکرد این اداره کل در بخش بیمه، امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته قابل توجه بوده است .

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل در هر ماه بیش از 50 میلیارد تومان به عنوان مستمری به بازنشستگان و مستمری بگیران و مبلغ 7 میلیارد تومان نیز به عنوان مقرری بیمه بیکاری پرداخت می کند و در مجموع هزینه پرداختی آن ماهانه بیش از 60  میلیارد  تومان است که می توان گفت به طور متوسط روزانه این اداره کل مبلغ بیش از  2 میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه و بلند مدت بجزء هزینه های درمانی به قشرهای مذکور و بیمه شدگان پرداخت می کند.

نیک نیا اظهار کرد: بابت هزینه های تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت در دو حوزه بیمه ای و درمان سالانه مبلغ 1200 میلیارد تومان پرداخت می شود .

وی اعلام کرد: بیمه شدگان اصلی سازمان تامین اجتماعی در استان گلستان 243 هزار و 700 نفر و بازنشستگان و مستمری بگیران آن نیز بیش از37  هزار نفر هستند که در مجموع با درنظر گرفتن مقرری بگیران تحت پوشش و بیمه شدگان تبعی با افراد تحت تکفل به بیش از 742  هزار نفر می رسند که حدود 39 درصد جمعیت کل استان را شامل می شوند .

نیک نیا عنوان کرد: استان گلستان دارای 13 شعبه ثابت، 6شعبه اقماری و 5 کارگزاری رسمی تامین اجتماعی است که به بیش از 742 هزار نفر بیمه شده خدمات رسانی می کنند.

وی یادآور شد: در استان گلستان بیمه بخش کشاورزی بیشترین رشد را در کشور داشته است و اکنون حدود  23  هزار نفر در بخش کشاورزی، دامداری و باغات بیمه هستند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران