پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376940 تاریخ : 1397/06/27-11:00:44
,10028,22,
تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیش از 152 هزار بیمه شده اصلی دارد

تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیش از 152 هزار بیمه شده اصلی دارد

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در راستای تعامل با شرکای اجتماعی با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، غلامرضا محمدی، مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری  با اشاره به نقش گسترده سازمان تامین اجتماعی در تامین امنیت اجتماعی، اقتصادی و ملی گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی عمومی، غیر دولتی و بین نسلی است که با هویت اجتماعی و اقتصادی در گستره عمومی جامع ترین و محوری ترین ارائه دهنده حمایت های قانونی مبتنی بر اصول بیمه های اجتماعی است.

محمدی حمایت  سازمان تامین اجتماعی از تولید ملی و داخلی را نشانه اهمیت آن دانست و افزود: این سازمان در سال های اخیر با اجرای طرح های مختلفی از جمله بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب و توسعه خدمات الکترونیک گام های بلندی در جهت تقویت  تولید و حمایت از کارفرمایان برداشته است.
مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری تعداد بیمه شدگان اصلی  را در این استان بیش از 152هزار نفر  اعلام  کرد وخاطر نشان کرد: از این تعداد 77 هزار نفر بیمه شده اجباری در کارگاه ها، 15 هزار نفر بیمه شده حرف و مشاغل آزاد و اختیاری و مابقی بیمه شدگان خاص شامل قالیبافان، رانندگان، کارگران ساختمانی، توافقی، خادمین مساجد، کارفرمایان صنفی، زنیورداران، باربران و مقرری بگیران بیمه بیکاری می باشند.
اله کرم نصیری، معاون  هماهنگی امور اقتصادی و منابع  استانداری نیز در این دیدار گفت: با همراهی دستگاه های دولتی و غیردولتی از جمله سازمان تامین اجتماعی می توان در جهت حمایت از تولید در استان گام های عملی برداشت.
نصیری از سازمان تامین اجتماعی   بعنوان بزرگترین نهاد بیمه ای یاد کرد و خاطر نشان کرد: نقش این سازمان در حمایت از نیروی کار و اشتغال بسیار مهم و سازنده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران