پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399293 تاریخ : 1397/07/25-13:11:21
,10026,
تأمین اجتماعی نقش مهمی در تأمین امنیت و آرامش روانی نیروی کار دارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

تأمین اجتماعی نقش مهمی در تأمین امنیت و آرامش روانی نیروی کار دارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم گسترش خدمات درمانی تأمین اجتماعی در سطح استان آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، تأمین اجتماعی نقش مهمی در تأمین امنیت و آرامش روانی نیروی کار ایفا می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید هادی بهادری با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه و بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی علاوه بر کارکردهای اقتصادی و حمایت از تولید داخلی در بخش درمان نیز کمک حال بزرگی برای دولت است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از سازمان تأمین اجتماعی گفت: امیدواریم در حد توان بتوانیم از حق و حقوق کارگران و بیمه شدگان دفاع کنیم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان اقدامات انجام شده توسط این مدیریت در بخش درمان و دستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی در حوزه فناوری اطلاعات و گسترش خدمات غیر حضوری و الکترونیکی گفت: طی سال های اخیر سازمان تأمین اجتماعی با بهره گیری از فناوری های نوین توانسته گام های بزرگی در جهت ارائه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان بردارد.
دکتر صادق اسمعیل زاده حذف دفترچه های درمانی، خدمات مبتنی بر تلفن همراه، نوبت دهی اینترنتی، پرداخت های اینترنتی و اپلیکیشن تامین اجتماعی همراه را از جمله خدمات نوین این سازمان ذکر کرد.
وی گفت: حذف دفترچه های درمانی از دیگر کارهای بزرگ و ملی سازمان تامین اجتماعی است که از دو سال قبل در تمامی مراکز درمانی ملکی این سازمان با موفقیت اجرا شد و در ادامه نیز، در حوزه درمان غیرمستقیم با مشارکت پزشکان و موسسات درمانی طرف قراداد تاکنون در 9 استان اجرایی شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران