پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267126 تاریخ : 1395/12/02-16:17:59
,17,10030,
تارنماهای غیرمجاز و نقض قانون حق مالکیت معنوی؛ مهمترین چالش کسب و کارهای نوین

در نشست «بررسی کسب و کارهای نوین» مطرح شد

تارنماهای غیرمجاز و نقض قانون حق مالکیت معنوی؛ مهمترین چالش کسب و کارهای نوین

- فعالان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست «بررسی کسب و کارهای نوین» مهمترین چالش های اشتغالزایی در این بخش را وجود سایت های غیرمجاز، رعایت اندک حق مالکیت معنوی و مسائل بیمه ای- مالی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، در این نشست که شامگاه دوشنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان این وزارتخانه برگزار شد، «آرمین جنت خواه» از فعالان عرصه ارایه فیلم بر بستر ارتباطات، وجود تارنما‌های غیرمجاز و دانلود غیرقانونی را چالش های مهم این بخش برشمرد.

«محمد رشیدی» مدیرعامل یک شرکت آموزش ویدیویی برخط (آنلاین) نیز رعایت نشدن حق مالکیت معنوی را مهمترین مشکل کسب و کارهای نوپا در این زمینه دانست.
«شهرام شاهکار» مدیر یک کسب و کار نوین، نیز فقدان اتحادیه کشوری برای مدیریت کسب و کارهای مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات (آی.سی.تی) عنوان کرد.
وی از در دسترس نبودن یک متولی مشخص برای اشتغالزایی در این عرصه گلایه کرد.
فعالان بخش آی.سی.تی در این جلسه می گفتند حمایت های دولتی به ارایه تسهیلات محدود شده است؛ در حالی که باید بخش های فراتری مانند فناوری، مالیات، تامین اجتماعی، بیمه و... را نیز دربرگیرد.
تعدد مراجع صدور مجوز، ابهام در کارکردهای تعریف شده، اشتراک عرصه های فعالیت بر پایه مجوزهای صادر شده و شیوه های تامین مالی غیرموثر از دیگر چالش های مطرح شده فعالان بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اشتغالزایی در این بخش بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 495
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران