پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350058 تاریخ : 1397/03/10-16:13:55
,16,
بیمیتو فروش آنلاین ، مشاوره و مقایسه آنلاین بیمه

گفتگو

بیمیتو فروش آنلاین ، مشاوره و مقایسه آنلاین بیمه

بیمیتو خدماتی همچون فروش آنلاین بیمه، مشاوره و مقایسه آنلاین بیمه ارائه می دهد.

خبرنگار بانک و صنعت ، گفتگویی پیرامون خدمات بیمیتو با حامد ولی پور انجام داد که مشروح این گفتگو را می خوانید:

- لطفا خودتان را معرفی کنید؟

بنده حامد ولی پور مدیر عامل مجموعه بیمیتو هستم .

 

- در چه زمینه ای فعالیت دارید و چه کارهایی را در دست بررسی دارید؟

فعالیت بیمیتو در زمینه صنعت بیمه است. همانطور که می دانید یکی از قسمت های اصلی تکنولوژی فین تک‌ها هستند و مجموعه بیمیتو در اینشورتک‌ها زیر مجموعه فین‌تک‌ها قرار می‌گیرد.

 

- چه برنامه هایی برای آینده دارید و چه تصمیماتی برای ارتباط گرفتن با مشتریان دارید تا بتوانند از شما راحت تر خدمات بگیرند؟

در حال حاضر بر روی فروش اینترنتی و آگاهی دادن به مشتریان برای یک خرید خوب تمرکز کرده ایم و درآینده قصد ورود به جنبه های مختلف اینشورتک را داریم.

در حقیقت بیمیتو در زمینه قدرت دادن به مشتریان برای خرید بیمه فعالیت دارد.

به طور مثال در زمینه IOT می توانیم خدمات خوبی ارایه دهیم. کسی که خود را بیمه عمر کرده باید هر ماه مبلغی را پرداخت کند. در بیمه های عمر کارگزاران یکسری محاسبات ریسکی با توجه به ریسک  بالای زندگی ایرانیان انجام داده اند. با توجه به این قضیه،  شرکت بیمه می تواند پوشش دهنده ی ریسک ها باشد و اگر فرد دچار حادثه شود بیمه هزینه خسارت را پرداخت خواهد کرد.

حالا کاری که بیمیتو انجام می دهد این است که این موضوع را وارد حوزه  IOT  می کند. فرد به جای آن که هر ماه یک ملیون تومان بابت بیمه عمر خود پرداخت کند یک دستبند سلامت دریافت خواهد کرد. این دستبند اطلاعات سلامتی فرد را به شرکت های بیمه ارسال می کند. به طور مثال اگر فرد در روز 45 دقیقه ورزش کند  ریسک بیماری فرد به شدت پایین خواهد آمد و این به نفع فرد و شرکت های بیمه است زیرا شرکت بیمه می تواند ریسکهای خود را کنترل و مدیریت کند و کاربر حق بیمه کمتری پرداخت می کند و فرد با داشتن این دستبند هر ماه به جای پرداخت یک ملیون تومان، ششصد هزار تومان پرداخت میکند.

در حوزه خرید آنلاین بیمه، بیمه بدنه اتومبیل، آتش سوزی، مسئولیت پزشکان و بیمه حوادث انفرادی را به سبد محصولاتمان اضافه خواهیم کرد.

 

- اگر بخواهند این دستبند را تهیه کنند باید هزینه ای بدهند؟

در صورت بالا بودن حق بیمه، برای شرکت های بیمه صرف اقتصادی دارد که دستبندها را رایگان در اختیار مشتری قرار دهند ولی در مدل‌های اقتصادی‌تر آپشن‌هایی در اختیار کاربر قرار می‌دهند که هزینه دستبند نسبت به فعالیت ورزشی فرد محاسبه شود .

 

- حق بیمه شما چند درصد است و طرف چطوری می تواند درصدهای مختلفی را  داشته باشد و یا تنها یک درصد مشخص دارید؟

مزیت بیمیتو در این است که با تمام شرکت های بیمه کار می‌کند. کاربر در سایت بیمیتو می‌تواند از شرکت‌های مختلف پیشنهادات متفاوتی دریافت کند و این جذابیت موضوع را برای مشتری بالا می‌برد. هر انتخابی که در بازار وجود داشته باشد ما آن را پوشش می دهیم، مزیت بیمیتو نسبت به یک شرکت سنتی در این است که با آپشن‌های مختلف به مشتری حق انتخاب می‌دهیم.

 

- آیا گروه سنی خاصی مدنظرتون هست یا تمام سنین؟

بیمیتو سیاست گذار در این زمینه نیست، ما تمام امکاناتی را که شرکت های دیگر در اختیار مشتریان قرار می‌دهند را به کاربران  ارایه می کند . ما  قابلیت‌ها را جمع و به کاربر ارایه می دهیم . بیمیتو نقش شرکت‌های بیمه گر را ایفا نمی‌کند بلکه یک انتخاب برای مشتری است.

 

- سخن آزاد

به مثلث بانک و بورس و بیمه که صنعت های اصلی کشور هستند توجه نشده است اما در حوزه های فین تک و پرداختی و بانک ها بسیار جلوتر هستند و کارهای نوینی انجام داده اند به طور مثال بانکداری اینترنتی مورد پذیرش مردم قرار گرفته است اما بیمه انلاین هنوز این جایگاه را ندارد و بیمیتو بار بزرگی از این قسمت را به دوش می کشد و اگر از ما حمایت شود میتوانیم برای کشور بسیار مفید باشیم.

 در رویکرد نهاد های قانون گزار برای استارتاپ ها اگر  بیمه مرکزی و سازمان بورس را در نظر بگیرم بیمه مرکزی، رویکردش تا به امروز مثبت بوده و از ما حمایت کرده است. و با آنکه بیمه از بورس و بانک عقب تر بود نهاد های قانون گزار بیمه در این زمینه خوب عمل کردند. در نهایت بیمه قرار است قلب اقتصاد ما باشد چون شرکت های مختلف وقتی می خواهند وارد یک کاری شوند ریسک زیادی به آن ها تحمیل می شود و ما به عنوان کسی که وارد این فضا شده است تصمیم داریم فضایی ایجاد کنیم که بتوانیم این ریسک ها را کاهش دهیم و به سرمایه گذاران و کسانی که روحیه کارمندی دارند کمک کنیم وارد سرمایه گذاری و کار افرینی شوند تا بتوانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم .

 

بیمیتو



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 412
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران