پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375731 تاریخ : 1397/06/12-14:04:11
,10025,
بیمه‌کوثر شرکتی نظام‌مند

بیمه‌کوثر شرکتی نظام‌مند

نظام‌مندی بیمه‌کوثر، افزایش مسئولیت‌پذیری، کارایی، اثربخشی و در نهایت رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و بیمه‌گذاران را به‌دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، مدیر عامل شرکت با اعلام این مطلب در شورای راهبردی، تصریح‌کرد: تدوین و اجرای طرح تحرک، پایش مستمر فعالیت‌های معاونت‌ها و مدیریت‌ها، انسجام‌بخشی به پاسخگویی در ستاد و سرپرستی‌ها و بازنگری آیین‌نامه انضباطی ازجمله اقدامات شرکت به‌منظور نظام‌مندی شرکت است.

مجید مشعلچی فیروزآبای ایجاد ساختار فکری همسان در میان معاونان، مدیران، کارکنان و نمایندگان را نخستین گام برای تثبیت نظام‌مندی در شرکت برشمرد و گفت: وجود اختلاف‌نظر و تفاوت دیدگاه‌ها را امری طبیعی می‌دانم که وجودش باعث یافتن راهکارهایی نو و هم‌افزایی فکری خواهد بود؛ لیکن مهم آن است که وقتی خردجمعی در نهایت به یک برنامه رسید همه افراد با سلایق مختلف خود را ملزم به اجرای آن کنند تا از شرکت صدای واحدی به گوش برسد و حرکت منظم و موزونی به چشم بیاید.

وی با تشکر از بخش‌های مختلف شرکت در اجرای دقیق سیاست‌های ابلاغی به‌ویژه در دو سال اخیر تاکیدکرد: امیدورام با پاسخگویی و براورده‌ کردن نیازهای ذی‌نفعان که یکی از ارکان مطلوب شرکت‌های خدمت‌رسان است در راستای افزایش تعامل با بیمه‌گذاران و همراهی با بیمه‌شدگان گام‌های موثری برداریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 361
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران