پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265241 تاریخ : 1395/11/04-09:20:10
,10025,
بیمه سازوکار ارتقای منزلت و بهبود معیشت آحاد جامعه

بیمه سازوکار ارتقای منزلت و بهبود معیشت آحاد جامعه

صنعت بیمه با ارایه بیمه‌نامه‌های گوناگون می‌تواند بسترهای ارتقای منزلت اجتماعی و بهبود معیشت آحاد جامعه را فراهم کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت بیمه‌کوثر در سومین همایش مدیریت ریسک و بیمه، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: نظامات تامین‌اجتماعی در دنیا در حالت پیشرفته و مدرن مبتنی بر دو سازوکار علمی و فنی و  بر دو ستون بیمه‌ای و حمایتی استوار است که به مرور و پس از گذشت زمان از نقش حمایتی آن کاسته و بر بخش بیمه‌‌ای آن افزوده شده است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی موفقیت، کامیابی و پیروزی هر شخص و مجموعه را نیازمند بهره‌مندی از مدیریت ریسک دانست و گفت: مدیریت ریسک اتخاذ تصمیم‌ها، راهکار و روش‌های برای مقابله با خطرهای احتمالی پیرامونی است.

وی با بیان اینکه مدیریت ریسک به معنای واقعی حفظ بقا و میل به ارتقا را برای هر شرکت و سازمان به‌دنبال دارد، خاطرنشان‌کرد: شرکت‌ها و سازمان‌ها با بهره‌مندی از مدیریت ریسک و شناخت نقاط ضعف و قوت و نیز تهدیدها و فرصت‌ها می‌توانند بسترهای پیشرفت شرکت و سازمان مربوط را مهیا کنند.

وی افزود: شناخت دقیق ریسک و تمیز آن از ریسک‌های القایی، ارزیابی اولیه اولویت‌بندی ریسک‌ها متناسب با شاخص‌های علمی و بین‌المللی و نیز کنترل ریسک واقعی ارزیابی شده‌ای که اولویت شرکت‌هاست از حوزه‌های نقش‌آفرین موثر در مدیریت ریسک است.

وی با اشاره به این امر که راهبردها در کشور ما راهبرد الزام است در خصوص الزامات مدیریت ریسک بیان‌کرد: نقش اطلاعات جامع، کامل، پرکیفیت و انتقال این اطلاعات در یک بستر برای بهره‌مندی صنعت بیمه از یک اطلاعات منسجم بیمه‌ای در کشور از مهم‌ترین الزامات مدیریت ریسک است.

وی افزود نیروی‌انسانی خبره، ساختار و نهادسازی مناسبت و نگاه ویژه حاکمیت و قانونگذاری به مدیریت ریسک و بیمه از دیگر الزامات مدیریت ریسک است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران