پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327943 تاریخ : 1397/01/26-16:02:40
,10025,
بیمه رازی در نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه

بیمه رازی در نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه

یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین رویداد ایران در این زمینه از روز بیست و هفتم الی سی ام فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه رازی؛ نمایشگاه فوق که سالانه با حضور جمع قابل توجهی از شرکت های توانمند و بنگاه های اقتصادی داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می گردد، به عنوان یک فرصت ارزشمند در راستای معرفی دستاوردها، خدمات و قابلیت های شرکت های فعال در این حوزه، زمینه را برای انواع همکاری ها، ارائه و عرضه خدمات مهیا می سازد.

شرکت بیمه رازی  به عنوان یکی از شرکت های برتر بیمه ای کشور و با توجه به حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی در این نمایشگاه نیز حضور چشمگیری خواهد داشت.

گفتنی است در طول ایام نمایشگاه، بیمه رازی ضمن مشارکت جویی از کارشناسان مجرب و مسلط ستادی از مدیران ارشد، مدیران فنی و معاونین شرکت نیز بهره مند خواهد شد.

بازدیدکنندگان محترم نمایشگاه می توانند با حضور در غرفه بیمه رازی از دست آوردهای جدید، خدمات نوین، دریافت مشاوره حضوری توسط کارشناسان مجرب و خرید و صدور بیمه نامه به صورت آنلاین بهره مند شوند. همچنین غرفه بیمه رازی در سالن 31A (میلاد) شماره 21  واقع می باشد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از روز دوشنبه 27 فروردین ماه لغایت پنجشنبه 30 فروردین ماه از ساعت 10 صبح الی 18 بعدازظهر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان گرامی می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران