پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266749 تاریخ : 1395/11/26-08:59:01
,10030,
بیمه بورسیه جوانان آماده شده است

بیمه بورسیه جوانان آماده شده است

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بیمه بورسیه جوانان آماده شده است و از آن رونمایی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محسن طلایی افزود: با همکاری  بیمه ایران، محتوای بیمه بورسیه آماده شده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری از این بیمه رونمایی کنیم.

طلایی پیش از این درباره بیمه بورسیه تحصیلی جوانان گفته بود: این بیمه در زمینه تحصیلات در مدارس و دانشگاه‌های غیرانتفاعی و دانشگاه‌های خارج از کشور، دوره‌ آموزشی و تقویتی دانش‌آموزان و دانشجویان خدماتی را ارایه می‌دهد.

به گفته وی امکان سپرده‌گذاری از دوران کودکی فرد فراهم است و با سپرده‌گذاری 5 تا 7 ساله محقق می‌شود. کارهای کارشناسی مربوط به این بیمه را در وزارت ورزش و جوانان انجام داده‌ایم و بیمه ایران نیز باید مجوز لازم را دریافت کند.

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان همچنین در ادامه با اشاره به خانه‌های جوانان گفت: با حضور  مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان، راه‌اندازی خانه‌های جوانان را در استان‌های مختلف سرعت بخشیده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری مراکز استانی حداقل یک خانه جوانان داشته باشد البته  در حال حاضر در 19 استان خانه‌های جوانان راه اندازی شده‌ است.

وی درباره وضعیت تملک خانه‌های جوانان گفت: بودجه 19 خانه جوان برای در اختیار گرفتن ملک استیجاری آماده شده است. سیاستگذاری این خانه‌ها و تامین مخارج آن‌ها بر عهده اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها است و مدیریت و برنامه‌ریزی برای آن‌ها با مشارکت جوانان استان‌ها انجام می‌شود البته امیدواریم بر اساس مصوبه مجلس،بودجه عمرانی حوزه جوانان در سال آینده نهایی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران