پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250831 تاریخ : 1395/09/16-12:00:44
,10026,
بیمه ایران خسارت 15 میلیارد ریالی آتش سوزی تولید کننده عمده لوازم بهداشتی را پرداخت کرد

بیمه ایران خسارت 15 میلیارد ریالی آتش سوزی تولید کننده عمده لوازم بهداشتی را پرداخت کرد

خسارت 1/5 میلیارد تومانی آتش سوزی به یک تولید و صادرکننده عمده لوازم بهداشتی از سوی بیمه ایران پرداخت شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بیمه ایران ، تابستان امسال انبار متعلق به شرکت « صادق بهداشت تیروژ » واقع در خیابان شهید رجایی تهران دچار آتش سوزی شد که بلافاصله کارشناسان بیمه ایران به محل حادثه اعزام شدند و در این رابطه پرونده ای تشکیل شد. در ادامه پس از طی مراحل اداری، تایید شورای فنی و هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران مقرر شد خسارت وارد شده به این تولید و صادر کننده ایرانی بلافاصله جبران شود.

به این ترتیب روز سه شنبه 16 آذر 95، طی مراسمی با حضور مدیر مجتمع مطهری بیمه ایران در دفتر مرکزی این تولید کننده در تهران ، چکی به مبلغ 15 میلیارد و 704 میلیون و 946 هزار ریال بابت جبران زیان آتش سوزی به ساختمان و موجودی این شرکت تولیدی و صادراتی – که با پرداخت 4 میلیون تومان حق بیمه ، ساختمان و موجودی کارخانه را نزد بیمه ایران بیمه آتش سوزی کرده بود - به مدیر عامل این کارخانه اهدا شد.

بنا به این گزارش ، در این جلسه ، « محمد حریری » مدیرعامل این شرکت با ابراز خشنودی از اینکه کارشناسان و مسئولان مدیریت آتش سوزی بیمه ایران در تمامی مراحل در کنار این کارخانه تولیدی و کارکنان زیاندیده آن بوده اند، اظهار کرد: بزرگترین ارزش کار شرکت بیمه ایران ، حمایت از تولیدکنندگان داخلی است و چنانچه در صورت وقوع حادثه این پشتیبانی و حمایت نباشد تولیدکننده نمی تواند دیگر سرپا بایستد. وی بیمه ایران را جزو سالمترین دستگاههای کشور دانست که از انسان هایی کارشناس، مخلص و صادق برخوردار است.

در ادامه این مراسم، « حسن شریفی » مدیر مجتمع مطهری بیمه ایران با ارزشمند دانستن خدمات تولیدکنندگان ایرانی، گفت: فلسفه وجودی بیمه ، تامین آرامش از جمله برای بنگاه های اقتصادی است. وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیمه ایران به طور میانگین روزانه 22 میلیارد تومان خسارت به زیاندیدگان بیمه شده پرداخت می کند به تمامی تولیدکنندگان توصیه کرد اصول ایمنی را در تمامی موارد کاری رعایت کنند.

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران