پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280094 تاریخ : 1396/03/06-16:03:27
,10025,
بیمه آرمان موفق به دریافت نشان عالی مدیریت شد

بیمه آرمان موفق به دریافت نشان عالی مدیریت شد

بیمه آرمان به پاس تلاش های اقتصادی، مسئولیت پذیری اجتماعی و تعالی حقوق بیمه گذاران؛ از مرکز پژوهش و مدیریت ایران، نشان عالی مدیریت دریافت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در کنگره نشان عالی حمایت ملی که از سوی مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران و با حضور نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی، دولت، اتاق بازرگانی و کارآفرینان برتر برگزار شده بود، از خدمات ملی بنگاههای اقتصادی و  مدیران منتخب کشور با اهدای نشان عالی مدیریت تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، بیمه آرمان نیز پس از احراز صلاحیت های لازم از سوی کمیته ارزیابی مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران، به پاس تلاش های اقتصادی، مسئولیت پذیری اجتماعی و تعالی حقوق بیمه گذاران، موفق به دریافت نشان عالی مدیریت، گواهینامه ایزوی مسئولیت پذیری اجتماعی و لوح تقدیر شد.
علیرضا بیانیان مدیر عامل بیمه آرمان در سخنان کوتاهی در این مراسم ضمن تبریک حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و سالروز آزادسازی خرمشهر، به معرفی و ساختار صنعت بیمه کشور و کارکردهای اجتماعی و اقتصادی بیمه های بازرگانی پرداخت. 
وی نقش بی بدیل بیمه در زندگی مردم و توسعه اقتصادی کشور را برای حاضران تشریح کرد و گفت: نقش محوری دکتر همتی رییس کل بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر در مدیریت و هدایت صنعت بیمه کشور تعیین کننده است و ایشان در ارائ? برنامه های هوشمندانه برای ساختارسازی صنعت بیمه نقشی مهم و اساسی دارند.
بیانیان با اشاره به کارآفرینی و فضای کسب و کار در صنعت بیمه گفت: بیش از 110 هزار نفر در حال حاضر در این صنعت فعالیت می کنند که بخش اعظمی از آنها شبکه فروش و نمایندگان هستند که در بهبود فضای کسب و کار و رشد و تعالی شرکت های بیمه نقش موثری دارند و فعالیت آنها تاثیرگذارترین بخش در عملکرد این صنعت است.
وی نقش بازار اتکایی در بقای شرکت های بیمه و پیشبرد اهداف صنعت بیمه را هم مهم توصیف کرد و گفت: این شرکت ها در مقابل حوادث فاجعه آمیز و خطرات بزرگ بسیار آسیب پذیرند و برای کاهش تعهدات سنگین خود راهی جز واگذاری بخشی از تعهدات به دیگر شرکت های بیمه اعم از داخلی یا خارجی ندارند و این واگذاری ها به روش های گوناگون از جمله بیمه های اتکایی امکان پذیر است و به نوعی توزیع ریسک جهانی است.
مدیر عامل بیمه آرمان همچنین یکی از اهداف و کارکردهای بیمه را کاهش و جلوگیری از وقوع خسارت دانست و گفت: شرکت های بیمه با توصیه های ایمنی به بنگاههای تجاری، صنعتی و کارگاههای تولیدی و استقرار مدیریت ریسک، در واقع موجبات کاهش خسارت را فراهم می سازند و با مدیریت ریسک از سوخت ملی جلوگیری می کنند.
بیانیان در پایان عوامل موثر در اقتصاد مقاومتی در صنعت بیمه را نیز مورد تأکید قرار داد و بهبود کیفیت سیستم قانون بیمه، استفاده از تجربیات شرکت های بیمه خارجی، نظارت مالی هوشمند و به جریان انداختن سرمایه ها را از الزامات اقتصاد مقاومتی دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران