پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307500 تاریخ : 1396/08/06-16:20:43
,16,
بیماری هزار چهره چیست

بیماری هزار چهره چیست

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: از بیماری دامی تب مالت و بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به عنوان بیماری هزار چهره نام می برند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ رئیس سازمان دامپزشکی کشور در گردهمایی مسئولان حوزه های نمایندگی ولی فقیه سازمان های جهاد کشاورزی سراسر کشور گفت: تلاش ما در سازمان دامپزشکی کشور تامین گوشت و فراوردهای دامی سالم برای مردم است.

علیرضا رفیعی پور افزود: این گردهمایی با هدف هماهنگی بیشتر این حوزه با نظام دامپزشکی برای نظارت شرعی بیشتر در کشتارگاه ها بود که هم سلامت غذای مردم و از نظر شرعی گوشت ذبح شده حلال به دست مردم برسد.
 
وی خاطرنشان کرد: سلامت و بهداشت دامی در کشتارگاه ها بر سلامت جامعه تاثیرگذار است و باعث می شود جامعه سالم تری داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه با شروع فصل سرد و مرطوب زمینه برای آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مناسب بوده است ، افزود: هم استانی های عزیز کرمانشاهی و به ویژه بهره‌برداران مرغداریها از خرید و فروش بدون ضابطه و بدون مجوز گوشت خودداری کنند.
 
وی آنفولانزای فوق حاد پرندگان را بسیار خطرناک و پرخسارت زیاد بیان کرد که رعایت مسائل بهداشتی می تواند از آن جلوگیری کند.
 
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه یکی دیگر از بیماری های دامی تب مالت است ، تصریح کرد: به این بیماری و بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به عنوان بیماری هزار چهره نام می برند.
 
وی خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه واکسیناسیون در سالهای قبل انجام شده و امسال نیز اگر واکسیناسیون صدرصد انجام شود خطر بروز بیماری تب مالت کاهش می یابد.
 
وی گفت: مردم باید ما را همراهی کنند و با مصرف فراوردهای دامی که تحت نظارت دامپزشکی هستند مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد بروز بیماریهای دامی نباشیم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 360
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران