پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352135 تاریخ : 1397/04/20-19:00:16
,10028,
بیمارستان تأمین اجتماعی شیراز را با تکیه بر توان داخلی می سازیم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

بیمارستان تأمین اجتماعی شیراز را با تکیه بر توان داخلی می سازیم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان این که بیمارستان 320 تختخوابی این سازمان بیمه گر در شیراز با تکیه بر توان داخلی ساخته می شود، از خیرین و نیک اندیشان برای مشارکت مالی در ساخت این بیمارستان دعوت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی؛ دکترسید تقی نوربخش در بازدید از محل ساخت بیمارستان 320 تختخوابی تامین اجتماعی شهر شیراز در پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت مشارکت یک شرکت خارجی در ساخت این مرکز بزرگ درمانی افزود: یک سرمایه گذار خارجی در این زمینه ابراز علاقه کرده بود که با توجه به شرایط تحریم ها، به مرحله عقد قرارداد نرسید.

وی اظهار داشت: با توجه به برخورداری ایران از دانش و فناوری لازم، مشکلی فراروی ساخت این بیمارستان وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه اعتبار مورد نیاز برای ساخت بنا و تأسیسات این بیمارستان را 300 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مدت زمان 48 ماه برای اجرای این طرح پیش بینی شده است که در صورت ورود خیرین و برخوردار شدن از کمک مالی آنها، می توان به بهره برداری از این بیمارستان در مدت زمان کوتاه تری امیدوار بود.

وی با دعوت از خیرین برای مشارکت مالی در ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در شیراز گفت: همه خدمات این بیمارستان به بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت رایگان خواهد بود و خیرین در صورتی که تمایل به مشارکت در یک اقدام بزرگ و ماندگار را دارند، می توانند در فرایند اجرای این طرح مشارکت کنند.

نوربخش پیشنهاد داد که هیات امنایی متشکل از بزرگان و شخصیت های مطرح استان فارس و شهر شیراز برای نظارت بر روند جمع آوری و هزینه کرد کمک های اهدایی خیرین تشکیل شود.

وی با اشاره به این که بیمارستان 320 تختخوابی تامین اجتماعی در زمینی به وسعت حدود 25 هکتار و در فضایی به وسعت 60 هزار متر مربع در بولوار حسینی الهاشمی شیراز ساخته می شود، گفت: کارگاه ساخت این بیمارستان، هفته آینده تجهیز و عملیات اجرایی طرح آغاز می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شامگاه سه شنبه وارد شیراز شد. وی قرار است به مناسبت هفته تامین اجتماعی برخی طرح های این سازمان در استان فارس را به بهره برداری برساند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران