پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376552 تاریخ : 1397/06/22-10:00:36
,10028,22,
بیمارستان تامین اجتماعی شهدای شوشتر توسعه می یابد

بیمارستان تامین اجتماعی شهدای شوشتر توسعه می یابد

بیمارستان تامین اجتماعی شهدای شوشتر بزرگتر و تخصصی تر می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، فاز دوم بیمارستان تامین اجتماعی شهدای شوشتر در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و در 5 طبقه با زیربنای 5 هزار متر مربع  از دی سال گذشته کلنگ زنی شد و هم اکنون با 35 درصد پیشرفت فیزیکی یکی از 4 پروژه بیمارستانی تامین اجتماعی در استان خوزستان است.

دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در این خصوص گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، کار ساخت فاز دوم بیمارستان شوشتر سال 98 به پایان می رسد.

دکتر جلیلی با اشاره به اینکه از 9 بیمارستان در حال ساخت تامین اجتماعی در کشور ، 3 بیمارستان مربوط به استان خوزستان است از اهتمام مدیران تامین اجتماعی برای توسعه امکانات درمانی در این استان تشکر کرد.

وی به بیمارستان های تامین اجتماعی در حال ساخت آبادان و دزفول اشاره کرد و افزود: این بیمارستان ها 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و بیمارستان میلاد اهواز نیز سال گذشته افتتاح شد.

گفتنی است، فاز اول بیمارستان تامین اجتماعی شهدای شوشتر هم اکنون با 32 تخت و با بخش های جراحی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال و نوزادان فعال است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران