پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376821 تاریخ : 1397/06/26-10:20:23
,10028,22,
بیمارستان تامین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر در جشنواره ملی تجارب موفق بیمارستانی، حائز دریافت لوح شد

بیمارستان تامین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر در جشنواره ملی تجارب موفق بیمارستانی، حائز دریافت لوح شد

در اولین جشنواره ملی تجارب موفق بیمارستانی در مدیریت منابع و مصارف در دو حیطه مراقبت های درمانی و اقتصاد انرژی، بیمارستان تامین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر، حائز دریافت لوح استانی شد و از سوی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در بخشی از لوح ارسالی از سوی دکتر قاسم جان بابایی آمده است:

اجرای برنامه تحول نظام سلامت که نقطه عطفی در تاریخ سلامت کشور است، نشانه عزم ملی کارگزاران سلامت برای تغییر شگرف و بنیادین در این حوزه به عنوان یکی از محورهای توسعه پایدار و همه جانبه است.
همت والا و خدمات ارزشمند تمامی همکاران و دست اندرکاران حوزه سلامت آن بیمارستان در راستای مدیریت منابع و مصارف در حیطه مراقبت های درمانی و حیطه اقتصاد انرژی قابل تحسین و ستودنی است. امید که این تلاش و خدمت به هموطنان این مرز و بوم در سایه توکل به خداوند منان، پایا و همیشگی باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 438
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران