پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282318 تاریخ : 1396/05/08-09:15:40
,10028,
بیشترین مشکلات اقتصادی در دولت‌های نهم و دهم برای سازمان تامین اجتماعی رخ داد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

بیشترین مشکلات اقتصادی در دولت‌های نهم و دهم برای سازمان تامین اجتماعی رخ داد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تعهداتمان به گونه‌ای است که یک روز تاخیر در آن، موجب عدم جمع شدن کار می‌شود، تصریح کرد: راهبرد اول سازمان تامین اجتماعی کمک به فضای رونق کسب و کار است و 10 کار انجام دادیم و بخشنامه‌های آن نیز صادر شده است که از جمله آن بخشودگی جرائم، خرید مواد مورد نیاز از بخش خصوصی و داخلی و غیره است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، دکترسیدتقی نوربخش در نشست مشترک اعضای شورای ملی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و استانداران و روسای اتاق‌های بازرگانی استان‌های سراسر کشور که از صبح امروز در وزارت کشور در حال برگزاری است، گفت: سازمان تامین اجتماعی 18 تعهد بیمه‌ای برعهده دارد. در رابطه با پرداخت مستمری سازمان حتی یک روز تاخیر نداشته است.

وی در رابطه با تعهد سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان، اظهار داشت: سعی کرده‌ایم خدمات خوبی ارائه شود و بیمارستان‌های متعلق به این سازمان به خوبی به ایفای نقش بپردازند. ماهیانه 1500 میلیارد تومان برای بخش درمان پرداخت می‌شود.

دکترنوربخش با بیان اینکه گام‌های بزرگی در این راستا برداشته شده است، خاطرنشان کرد: البته باید صبر داشت و صبوری کرد اما راه برای گفت‌وگو و تعامل نیز باز است. یادمان باشد که بیشترین مشکلات اقتصادی در دولت‌های نهم و دهم برای سازمان ما رخ داد و یک بار هم دیداری میان بخش خصوصی و سازمان تامین اجتماعی انجام نشد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران