پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315667 تاریخ : 1396/11/29-14:31:41
,2,
بیشترین تسهیلات پرداختی این شرکت مربوط به خرید خودرو است

مدیرعامل شرکت لیزینگ صنعت و معدن:

بیشترین تسهیلات پرداختی این شرکت مربوط به خرید خودرو است

علیرضا اسدپور نماینده بانک صنعت و معدن به عنوان سهامدار عمده لیزینگ صنعت و معدن در مجمع عادی سالانه این شرکت گفت: 49 درصد از مصوبات شرکت مربوط به خودرو و 51 درصد مربوط به تجهیرات و ماشین آلات بوده که در این میان 50 درصد از حجم تسهیلات به خودرو و 49.94 درصد به تجهیرات و ماشین آلات تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، اسدپور مدیر عامل «ولصنم» در خصوص عملکرد این مجموعه افزود: در سال مالی 96 شرکت 48 میلیارد تومان سود خالص محقق کرد و درآمد عملیاتی شرکت حدود 51 میلیارد تومان بوده، در نهایت شرکت به ازای هر سهم 243 ریال سود محقق کرده است.

مدیرعامل لیزینگ صنعت و معدن در خصوص برنامه های آتی شرکت گفت: در نظر داریم تا در سال 97 در حدود 650 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کنیم و بودجه سال آتی شرکت با سرمایه 200 میلیارد تومانی معادل 211 ریال، ای. پی. اس خواهد داشت و در آمد عملیاتی شرکت 43 میلیارد تومان پیش بینی می شود.
وی همچنین عنوان داشت: در برنامه های آتی شرکت با تجهیز منابع از روش های مختلف، بهبود اصلاح وضعیت وصول مطالبات را اجرائی خواهیم کرد.


ابوالفضل نجارزاده مدیر امور مجامع و شرکت های بانک صنعت و معدن و نماینده سهامدار عمده نیز در این مجمع در خصوص برنامه واگذاری لیزینگ صنعت معدن گفت: بر اساس قانون بانک ملزم به واگذاری دارائی های مازاد هستند، اما الزامی برای واگذاری شرکت های ابزاری از جمله لیزینگ، صرافی و کارگزاری وجود ندارد و ما نیز برنامه ای برای واگذاری این شرکت ها نداریم .


وی تاکید کرد: مجامع شرکت های گروه بانک صنعت و معدن طبق تقویم زمان بندی برگزار خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 374
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران