پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266265 تاریخ : 1395/11/19-09:54:25
,6,
بیشتر خودروهای سنگین بی‌کیفیت‌اند!

بیشتر خودروهای سنگین بی‌کیفیت‌اند!

گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در دی ماه امسال نشان می‌دهد که بیشتر خودروهای سنگین تولیدی در کشور همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه اتوبوس‌های تولیدی در خودروسازان داخلی تنها کیفیت یک اتوبوس مورد بررسی قرار گرفته است.

بر این اساس اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال شرکت عقاب افشان در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

اما در گروه کامیونت‌های تولیدی در دی ماه امسال، کامیونت ایسوزو NPR75K شرکت بهمن دیزل سه ستاره کیفی  کسب کرده است. دو کامیونت الوند و فاو شرکت‌های سایپا دیزل و سیبا موتور نیز در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه کامیون‌های تولیدی در دی ماه امسال نیز، دو کامیون ایسوزو FVR و کامیون بنز WH شرکت‌های بهمن  دیزل و ایران خودرو دیزل نیز در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه کشنده‌های تولیدی در دی ماه امسال، دو کشنده بنز آکسور و اسکانیا G410 شرکت‌های ایران خودرو  دیزل و ماموت دیزل چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

دو کشنده فوتون AUMAN H4 و البرز شرکت‌های ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل نیز در پایین‌ترین سطح کیفی  ممکن قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کسب می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 311
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران