پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264518 تاریخ : 1395/10/25-11:46:28
,10027,
بیش از 70درصد مردم استان تهران از خدمات درمانی تامین اجتماعی برخوردارند

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران:

بیش از 70درصد مردم استان تهران از خدمات درمانی تامین اجتماعی برخوردارند

مدیر کل درمان تامین اجتماعی تهران اظهار داشت: بیش از 70درصد مردم این استان از خدمات درمانی تامین اجتماعی برخوردارند و از خدمات درمانی مراکز درمانی تابعه استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم در همایش مدیران حراست درمان سراسر کشور با تاکید بر اینکه بحث حراست بحث بزرگ، تخصصی و فنی است، گفت: در نقش اساسی حراست سه موضوع نهفته است که پیشگیری از وقوع تخلفات یکی از این موارد است.

وی افزود: حراست ها برای رفع مشکلات و موانع تلاش می کنند و این نشان از زحمات آنها دارد که نوعی جهاد در راه خداست.
مدیرکل درمان تامین اجتماعی تهران در ادامه به عملکرد این مدیریت پرداخت و گفت: 10 بیمارستان، 2 دی کلینیک، 16 پلی کلینیک تخصصی و 9 درمانگاه تحت پوشش در این استان به بیمه شدگان خدمت رسانی می کنند و این مدیریت بیش از یک سوم درمان تامین اجتماعی کل کشور را پوشش می دهد.
دکتر خسروانی مقدم با بیان اینکه بیماران از مناطق دور و نزدیک سراسر کشور برای دریافت خدمات درمانی به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تهران مراجعه می کنند، اظهار داشت: ارجاعات بیماران از طریق مراکز درمانی شهرستانهای مختلف به اداره کل درمان استان تهران به صورت گسترده اجرا و پذیرش می شوند.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 4هزار میلیارد تومان در درمان غیر مستقیم و حدود 700 میلیارد تومان نیز در درمان مستقیم و مراکز ملکی هزینه شده است، افزود: 20 درصد تخت های تامین اجتماعی کل کشور متعلق به استان تهران است.
دکتر خسروانی مقدم با بیان اینکه هتلینگ نوعی تکریم ارباب رجوع است، گفت: هتلینگ 4 بیمارستان تامین اجتماعی شهریار، ورامین ، شهید دکتر لبافی نژاد و شهید دکتر معیری در استان تهران در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسیدند.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه اجرای حذف دفترچه های درمانی و جایگزینی کارت هوشمند از مهمترین برنامه های این سازمان در سال جاری است، اظهار داشت: تا کنون در 3 درمانگاه استان تهران طرح پایلوت حذف دفترچه های درمانی و جایگزین شدن کارت هوشمند درمان اجرایی شده است.
وی گفت: بیمارستان صحرایی با همت بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی در استان ایلام و در نقطه صفر مرزی مهران شکل گرفت که توانست به مدت 14 شبانه روز به ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران کربلای معلی در ایام سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بپردازد.
شایان ذکر است که در ادامه این مراسم به عارف از حراست مرکزی و شیر کول مدیر حراست استان ایلام که در اربعین امسال در مرز مهران تلاشهای چشمگیری داشتند لوح تقدیر اهداء و از طرف بسیج جامعه پزشکی از زحمات نامبردگان تمجید و تقدیر شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران