پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327194 تاریخ : 1397/01/06-11:40:17
,14,
بیش از 22میلیون نفرشب اقامت در کشور تا 4 فروردین ثبت شد

مونسان در بدو ورود به خوزستان:

بیش از 22میلیون نفرشب اقامت در کشور تا 4 فروردین ثبت شد

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به اینکه تا پایان روز چهارم فروردین بیش از 22میلیون نفرشب اقامت در کشور ثبت شده است، گفت: طرح تعطیلات زمستانی به طور حتم می‌تواند به رونق گردشگری در مناطق جنوبی کشور کمک کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ علی اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  در بدو ورود به استان خوزستان و در فرودگاه بین المللی اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ایام مناسب سفر به مناطق جنوبی کشور در نیمه دوم سال واقع شده بنابر این اجرای طرح تعطیلات زمستانی به رونق گردشگری این مناطق کمک می‌کند و برای همین با استاندار خوزستان در این خصوص رایزنی‌هایی را در این سفر داریم.

او افزود: مهم‌ترین هدفم از سفر به استان خوزستان دیدار با مردم استاندار بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس و ادای احترام به شهدای گرانقدر است.

مونسان با اشاره به رشد مسافران نوروزی گفت: از 27 اسفند 96 تا پایان 4 فروردین 97 بیش از 22میلیون نفرشب اقامت ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11درصد رشد نشان می‌دهد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان این که مازندران، گیلان و خراسان رضوی سه استانی هستند که تا کنون بیشترین تعداد گردشگران نوروزی را داشته‌اند افزود: استان خوزستان جزو پنج استان برتر در جذب گردشگران نوروزی است.

معاون رئیس‌جمهوری امروز از مناطق عملیاتی جنوب و کاروان های راهیان نور در استان خوزستان بازدید می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران