پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253059 تاریخ : 1395/10/08-13:04:58
,16,17,
بیش از 2 هزار دستور العمل بر سر راه اشتغال

بیش از 2 هزار دستور العمل بر سر راه اشتغال

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: انتظار از دولت این است که گره‌های موجود پیش پای بنگاه‌ها را باز کند، چرا که بیش از 2 هزار دستورالعمل برای گرفتن مجوز سر راه ایجاد اشتغال است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رئیس اتاق اصناف ایران گفت: انتظار از دولت این است که گره‌های موجود پیش پای بنگاه‌ها را باز کند، چرا که بیش از 2 هزار دستورالعمل برای گرفتن مجوز سر راه ایجاد اشتغال است.

 علی فاضلی در نشست خبری رؤسای اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف ایران گفت: احکام باید به گونه ای تدوین شود تا باعث کاهش تصدی گری دولت شود.
 وی ادامه داد: در این مدت بنگاه های صنفی نگذاشتند بازار دچار تلاطم شود.
 فاضلی تاکید کرد: اصناف کشور سهم 25 درصدی در بخش اشتغال کشور را دارند و باعث ایجاد 6.5 میلیون شغل شده اند.
 رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: انتظار ما از دولت این است که گره‌های موجود پیش پای بنگاه‌ها را باز کند، چرا که بیش از 2 هزار دستورالعمل برای گرفتن مجوز سر راه ایجاد اشتغال است.
 وی گفت: مجلس و دولت باید کمک کنند تا این سدها برای توسعه فضای کسب و کار برداشته شود.
 فاضلی همچنین در باره مالیات اظهارداشت: در سال 92-91 یکی از مشکلات اصناف این بود که در شرایط رکود تورمی و بیکاری حاکم بر جامعه افزایش مالیات جایی از اعراب نداشت. 
 وی تصریح کرد: در یک سال اخیر خوشبختانه تعامل بین اصناف و نظام مالیاتی کشور به حد بسیار خوبی رسیده و حدود 80 درصد مشکلات حل شده و این سازمان در صدور برگ مفاصاحساب مالیاتی همکاری بسیار خوبی با اصناف داشته است.
 فاضلی ادامه داد: دولت 2 میلیون و اندکی نان خور دارد و روز به روز فربه تر می شود و کوچک کردن این مجموعه کارسختی است و نتوانستیم جلوی رانت موجود در دولت را بگیریم.
 وی تاکید کرد: دولت گوش شنوا دارد اما مشکلات فراوان است و همه را سر این دولت خالی کرده اند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 439
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران