پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279608 تاریخ : 1396/02/23-16:26:34
,8,
بیش از 12 میلیارد سهام در فروردین در بورس خرید و فروش شد

بیش از 12 میلیارد سهام در فروردین در بورس خرید و فروش شد

12 میلیارد و 873 میلیون سهم در فروردین ماه سال جاری در بورس تهران، داد وستد شد که بیش از 39 درصد این سهام از طریق معاملات الکترونیکی (آنلاین) مبادله شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , معاملات بورس در فروردین ماه با رونق همراه بود به طوری که شاخص کل رشد قابل توجهی یافت و حجم و ارزش معاملات نیز بالا رفت.

روند صعودی شاخص بورس که از روزهای پایانی اسفندماه سال گذشته آغاز شد، در فروردین ماه با شدت بیشتری به رشد خود ادامه داد.
بر این اساس، بورس تهران گزارش داده است، ارزش معاملات بورس در اولین ماه سال جاری حدود 23 هزار و 429 میلیارد ریال بوده است.
سهم معاملات الکترونیکی از ارزش کل معاملات فروردین ماه از نظر حجم 39/1 درصد و از نظر ارزش 31/2 درصد بوده است.
بیشترین ارزش معاملات را بین تالار های منطقه ای به ترتیب تالار منطقه ای کیش با مبادله 2 هزار و 605 میلیارد ریال ، تالار منطقه ای اصفهان با مبادله یک هزار و 298 میلیارد ریال، تالار منطقه ای مشهد با مبادله یک هزار و 18 میلیارد ریال، و تالار منطقه ای تبریز با مبادله 819 میلیارد ریال به نام خود ثبت کردند.
در بازار اوراق بدهی از ابتدای سال جاری تا پایان فروردین ماه، تعداد چهار میلیون برگه به ارزش چهار هزار و 240 میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفته است.
در اولین ماه سال جاری، تعداد 45 میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از 502 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با 58 درصد و 61 درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال 95 همراه شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران