پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 378225 تاریخ : 1397/07/14-11:50:10
,10026,
بیش از 11 هزار نفر از بازنشستگان چهارمحال و بختیاری بالای 60 سال دارند

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در بازدید از کانون مستمری بگیران استان مطرح کرد:

بیش از 11 هزار نفر از بازنشستگان چهارمحال و بختیاری بالای 60 سال دارند

16407 نفر در استان چهارمحال و بختیاری بازنشسته سازمان تامین اجتماعی هستند که از این تعداد 11600 نفر از آنها دارای سن 60 سال به بالا و سالمند هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، غلامرضا محمدی به همراه معاونین و تنی چند از کارشناسان اداره کل چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز سالمند و تکریم سالمندان از کانون مستمری بگیران استان بازدید و با سالمندان حاضر در کانون در فضایی صمیمانه گفتگو کرد و از مسائل و مشکلات آنان آگاه شد.

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، حفظ شان و کرامت سالمندان در سازمان تامین اجتماعی را یادآور شد و گفت: 71 درصد از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در استان را سالمندان تشکیل می دهند که این سازمان بر اساس وظیفه خود مبنی بر خدمت رسانی به این قشر نقش خود را ایفاء نموده است.
محمدی پرداخت مستمری به بازنشستگان و ارائه خدمات درمانی را از وظایف اصلی سازمان در قبال آنان دانست و افزود: در سالهای اخیر چندین طرح فرهنگی و ورزشی  در حوزه بازنشستگان و مستمری بگیران از سوی سازمان جهت تکریم و خدمت رسانی بیشتر به این قشر عزیز اجرا شد که از آن جمله می توان به طرح "کرامت رضوی" در حوزه سفرهای زیارتی و طرح "نسیم سلامت" در حوزه ورزش های همگانی اشاره کرد.
وی استفاده بازنشستگان و سالمندان  از ظرفیت بیمه تکمیلی را یادآور شد و گفت: در این  خصوص نیز سازمان تامین اجتماعی در تعامل با بیمه های بازرگا نی و تجاری، ضمن مساعدت مالی، زمینه تجدید قرارداد بیمه تکمیلی با این عزیزان را فراهم آورده است.
محمدی ادامه دارد: سیاست کلان و راهبردی سازمان تامین اجتماعی استفاده از تمامی ظرفیتها جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به این قشر فرهیخته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران