پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 304306 تاریخ : 1396/06/26-15:44:06
,3,
بیستمین هم اندیشی سراسری مدیران موسسه اعتباری کوثر برگزار شد

بیستمین هم اندیشی سراسری مدیران موسسه اعتباری کوثر برگزار شد

بیستمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیر عامل، معاونین و مدیران موسسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، بیستمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران کوثر با محوریت بررسی اهداف و چشم اندازه نیمه دوم سال 96، دریافت دیدگاه و راه کارهای مدیران در پیشرفت و شتاب بر روند توسعه ای موسسه، ارائه آخرین نقطه نظرات مدیرعامل و هئیت مدیره برگزار شد.

دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به درخشش جوانان کوثر در اولین المپیاد علمی کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: ما هرکجا به جوانان متخصص و با انگیزه اعتماد نمودیم به خوبی پاسخش را دریافت و ثمره اش را دیدیم.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در بیستمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران کوثر با اشاره به طرح منحصر به فرد کوثرکارت هواداری افزود: این طرح قابلیت های مختلفی دارد که به سرعت در حال گسترش است و با معرفی ابعاد گوناگون کارت هواداری به مشتریان، ورزش دوستان و مشتریان می توان جامعه هدف خوبی را شناسایی و جذب نمود.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: با ضابطه مند عمل نمودن در نظام بانکی، وجود جوانان متخصص و با انگیزه، تلفیق دانش و تجربه و تکریم مشتریان توانستیم اعتماد عمومی جامعه را کسب نمائیم لذا بر حفظ این دستاورد مهم همواره تاکید داریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران