پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282753 تاریخ : 1396/05/21-10:22:37
,6,
بیست و یکمین نمایندگی پرشیا خودرو در لوسان افتتاح شد

بیست و یکمین نمایندگی پرشیا خودرو در لوسان افتتاح شد

، بیست و یکمین نمایندگی پرشیا خودرو با شکل و شمایلی خاص و البته جذاب ، در لواسان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، در این مراسم که با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار شد مدلهای مختلف خودروهای بی ام و در معرض دید عموم قرار گرفت. این مرکز در حقیقت مرکز اصلی فروش اکسسوری های ب ام و خواهد بود.

این نمایندگی در شش طبقه بنا شده که می توان با قدم زدن در هر طبقه  تاریخچه ب ام و را در یک مکان  از نظر گذراند .

در مراسم افتتاحیه این نمایندگی تعدادی از مدل های جدید پرشیا خودرو در ایران در این نمایندگی در معرض دید عموم قرار گرفت  برای مثال نخستین مدل سدان لوکس 730Li  که با موتور 2 لیتری 4 سیلندر به قدرت 258 اسب بخار دارد در معرض دید قرار گرفت. بنا به اعلام مدیران پرشیا خودرو  این خودرو  در رنج قیمتی 599میلیون تا 790میلیون تومان بنا به آپشن های آن عرضه میشود. همچنین جدیدترین محصول بی ام و نیز که مدل 530 بی ام و است نیز در معرض دید قرار داشت.

این نمایندگی فروش محصولات بی ام و در ایران، یکی از ویژه ترین، خاص ترین و بزرگترین نمایندگی های مجاز پرشیا خودرو در ایران باشد.

نمایندگی لواسان پرشیاخودرو با طراحی و خدمات منحصر به فرد فعالیت خود را آغاز کرده و قصد دارد تا با ارائه خدمات متمایز بهترین های بی ام و را عرضه کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 468
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران