پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376369 تاریخ : 1397/06/20-12:11:02
,15,
بیت کوین و خرید محصولات جدید رولزرویس !

بیت کوین و خرید محصولات جدید رولزرویس !

جدیدترین کاربرد عجیب این ارز دیجیتال به نمایندگی پست اوک موتورز مربوط می‌شود که برای خرید محصولات جدید رولزرویس بیت کوین را قبول می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بیت کوین که به عنوان یک ارز مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده در مکان‌های عجیب‌وغریبی معامله می‌شود! این ارز رمزنگاری شده که در ماه دسامبر گذشته ارزش حدود 20 هزار دلاری هم پیدا کرد برای همه نوع سرویسی به کار می‌آید؛ اما جدیدترین کاربرد عجیب این ارز دیجیتال به نمایندگی پست اوک موتورز مربوط می‌شود که برای خرید محصولات جدید رولزرویس بیت کوین را قبول می‌کند. البته این اولین نمایندگی‌ای نیست که بین کوین را قبول می‌کند اما خب اولین نمایندگی رولزرویس می‌باشد که این ارز را دریافت می‌کند.

 

خرید محصولات جدید رولزرویس با بیت کوین

 

تیلمن فریتا مالک نمایندگی یاد شده می‌گوید:

«گسترش بیت کوین توجه مرا به خود جلب کرد. به عنوان نمایندگی یک کمپانی بسیار لوکس، من همیشه می‌خواستم بهترین تجربه خرید را به مشتریان ارائه کنم و این همکاری به همه‌ی افراد اجازه خواهد داد تا سریع‌تر و آسان‌تر محصولات ما را خریداری کنند.»

 

در حال حاضر هر بیت کوین 6429 دلار ارزش دارد بنابراین برای خرید یک رولزرویس 350 هزار دلاری حدود 55 بیت کوین باید بپردازید. البته این مبلغ نوسان دارد. از ماه دسامبر که بیت کوین به بالاترین ارزش خود رسیده بود شاهد کاهش ارزش آن هستیم به گونه‌ای که دو ماه پس از آن حدود 13 هزار دلار از ارزش این ارز مجازی کاسته شد.

 

مدیر تجاری شرکت بیت پی هم می‌گوید:

«ما متوجه شدیم که مردم ترجیح می‌دهند تراکنش‌های مالی زیاد خود را با بیت کوین انجام دهند زیرا روش بهتر و آسان‌تری است. این همکاری با محبوبیت روزافزون خودروهای فوق لوکس همراه شده است. پست اوک موتورز شهرت زیادی در فروش بهترین خودروها داشته و این موضوع ما را به همکاری با آن‌ها مجاب کرده است.»

 

از زمان معرفی ارزهای رمزنگاری شده، مردم از آن‌ها برای خریدوفروش استفاده کرده‌اند. سال پیش و همزمان با اوج گرفتن ارزش بیت کوین، یک فروشنده اقدام به فروش مک لارن 720S به ازای 25 بیت کوین کرد که ارزش حدودی 420 هزار دلاری داشت. اوایل امسال نیز یک نمایندگی در کالیفرنیا خودروهای بوگاتی شیرون و پاگانی هوایرا را با بیت کوین می‌فروشد.

 

اگر شما بیت کوین دارید و به دنبال خرید خودرویی جدید هستید هم‌اکنون می‌توانید به رولزرویس هم فکر کنید؛ و شاید بخواهید این کار را زودتر انجام دهید زیرا ارزش این ارز دیجیتال از 7360 دلار در چند روز پیش به 6429 دلار کاهش یافته است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران