پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350176 تاریخ : 1397/03/13-09:37:30
,10028,
بیانیه سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران و قیام 15خرداد

بیانیه سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران و قیام 15خرداد

سازمان تامین اجتماعی با صدور بیانیه ای، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ملت غیور و متعهد ایران اسلامی، یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود، گرامی داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این بیانیه آمده است:

بی شک عزت و اعتلای امروز ایران سرافراز، ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی است. انقلابی که با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ مردی که با ایمان و اعتقادی راسخ و به پشتوانه مردم مسلمان ایران و با انقلابی شکوهمند، بساط ظلم و جور و استبداد را برچید و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.
انقلابی که قیام خونین 15خرداد، نقطه عطف شکل گیری آن است و کامیابی روزی که جمعی از مردان و زنان ستم کشیده و ایثارگر، جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و با خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.
امام خمینی(ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.
بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.
سازمان تامین اجتماعی ضمن بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین 15خرداد، درجهت اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش می نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران