پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280204 تاریخ : 1396/03/09-15:47:11
,17,22,
بومی‌سازی نخستین تاکسی دریایی کلید خورد

همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی

بومی‌سازی نخستین تاکسی دریایی کلید خورد

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور گفت: نخستین فروند از تاکسی های دریایی به همت صنایع کشتی سازی شهید تمجیدی در گیلان ساخته می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از صندوق توسعه صنایع دریایی، عبدالمجید رضوانی ساخت نخستین فروند تاکسی شناور را فرصت مناسبی برای گردشگری دریایی در گیلان خواند.

رضوانی افزود: اسکله مارینا در منطقه آزاد انزلی یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاران در بخش گردشگری دریایی است تا با بهره گیری از تسهیلات کم بهره صندوق توسعه صنایع دریایی بتوانند از ظرفیت تاکسی شناور و دیگر شناورهای تفریحی استفاده کنند.
به گفته وی، هدف از تشکیل صندوق توسعه صنایع دریایی کشور تسهیل در ساخت شناورهای دریایی و توسعه صنایع دریایی در کشور است و این آمادگی وجود دارد که به افراد متقاضی در بخش شناورهای سبک و سنگین دریایی تسهیلات ارزان قیمت و کم بهره اعطا شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این دیدار، بهره‌مندی از دریای خزر بویژه در زمینه گردشگری دریایی را مهم برشمرد و یادآوری کرد: بندر کاسپین به عنوان بزرگ ترین مجتمع بندری ایران در منطقه آزاد انزلی در حال ساخت است.
رضا مسرور راه اندازی صنایع کشتی سازی در این منطقه را یکی از اقدام‌های اساسی و لازم دانست و ادامه داد: باید با بهره گیری از حمایت‌های صندوق توسعه صنایع دریایی و صنایع کشتی سازی شهید تمجیدی این امر مهم با ظرفیت مناسب اجرا شود تا علاوه بر ایجاد فرصت شغلی در سطح منطقه شاهد رونق صنایع دریایی باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 451
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران