پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376865 تاریخ : 1397/06/26-15:47:45
,1,
بهره‌برداری از سد تنگ ارم دشتستان بوشهر با حمایت بانک صادرات ایران آغاز شد

بهره‌برداری از سد تنگ ارم دشتستان بوشهر با حمایت بانک صادرات ایران آغاز شد

مشارکت موثر بانک صادرات ایران در ساخت و راه‌اندازی سد تنگ ارم دشتستان استان بوشهر، با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در همین حال لوح تقدیر مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر از مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان بوشهر در مراسمی که به مناسبت افتتاح و بهره‌برداری سد تنگ ارم شهردشتستان برگزار شد، توسط حسین‌علی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور به بهمن متین‌راد، مدیر شعب این بانک در استان بوشهر اهدا شد.

در این لوح آمده است: «ساخت و بهره‌برداری از سد تنگ ارم دشتستان با هدف تامین آب شرب اضطراری و کمک به احیاء و تعادل‌بخشی به منابع آب‌های زیر زمینی و استفاده بهینه از روان‌آب‌های فصلی، برگی زرین از توانمندی‌های کارشناسان و متخصصین ایران اسلامی و گامی دیگر در پیشرفت و توسعه استان (بوشهر) است. ضمن سپاس و قدردانی از حمایت‌ها و مشارکت مالی بانک صادرات استان در فرایند تامین اعتبارساخت تنگ ارم، این لوح تقدیر به رسم یادبود تقدیم حضور می شود....»
بر اساس این گزارش، این سد که با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریال طی 5 سال به بهره‌برداری رسیده است، حجم ذخیره‌سازی 4 میلیون متر مکعب آب را دارد و به منظور تقویت سفره آب‌های زیر زمینی و کشاورزی منطقه روستایی و عشایری تنگ ارم، ده‌رود و سایر روستاهای پایین‌دستی و مجاور  ساخته شده و حل مشکل آب آشامیدنی مردم این منطقه از اولویت‌های مهم ساخت این سد است.
بانک صادرات ایران از ابتدای فروردین تا 22 شهریور سال جاری 12 هزار و 341 فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر4 هزار و318 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف اقتصادی استان بوشهر پرداخت کرده است. اعطای 796 فقره تسهیلات در بخش کشاورزی، 50 فقره در بخش صنعت و معدن، 8 هزار و  907 فقره در بخش خدمات و بازرگانی، یک هزار و 124 فقره در بخش صادرات و یک هزار و 464 فقره تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان  طی این مدت موجب تحرک بیشتر در اقتصاد این منطقه شده است. از این میزان یک هزار و 280 فقره  انواع وام قرض‌الحسنه به ارزش بیش از 196 میلیارد ریال در اختیار اقشار نیازمند به صورت وام ازدواج و تهیه جهیزیه، وام مسکن اقشار ویژه، وام مشاغل خانگی ، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و ... قرار گرفته که نقش پر رنگی در زدودن چهره فقر از مناطق کمتر توسعه یافته این استان داشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 408
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران