پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376123 تاریخ : 1397/06/18-09:32:14
,5,22,
بهره‌برداری از انبار بایگانی مرکزی شرکت نفت فلات قاره ایران

بهره‌برداری از انبار بایگانی مرکزی شرکت نفت فلات قاره ایران

با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسای ستادی شرکت نفت فلات قاره ایران، انبار بایگانی مرکزی این شرکت واقع در انبار کرج به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره،‌ حمید بورد، مدیرعامل این شرکت، در این مراسم با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این انبار بایگانی در راستای نظم‌بخشی به اسناد، کاهش ریسک آتش‌سوزی و بار وزنی ساختمان ستاد تهران گفت: این شرکت سال‌های طولانی از نبود یک بایگانی مرکزی رنج می‌برد و بهره‌برداری این انبار گامی ارزشمند در این زمینه است.

وی اظهار کرد: با راه‌اندازی این انبار، راهروهای ساختمان ستاد از وجود اسناد مازاد خالی شده و ضریب وضعیت ایمنی این ساختمان افزایش خواهد یافت.

بورد افزود: امیدوارم با همکاری همه مدیریت‌ها در یکی دو ماه آینده همه اسناد مازاد از ساختمان ستاد تهران به انبار بایگانی مرکزی منتقل شود.

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت فلات قاره و گروه همراه از بخش‌های مختلف انبار بازدید کردند و توضیحات لازم از سوی مدیر منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران در مورد ویژگی‌های این انبار ارائه شد.

انبار بایگانی مرکزی شرکت نفت فلات قاره ایران در یکی از سوله‌های انبار ترانزیت کالای کرج واقع شده و برای آماده کردن آن اقداماتی از قبیل ساخت 7 باب غرفه 12 متری و یک باب غرفه 6 متری، ایجاد قفسه‌های بایگانی به تعداد 61 واحد در اندازه‌های استاندارد، رنگ‌آمیزی محوطه غرفه‌ها، بازسازی و رنگ‌آمیزی اتاق پرسنلی سوله، نصب کولر گازی، پارتیشن، ایجاد فضای آبدارخانه و ... توسط واحد خدمات اداری اجتماعی این شرکت انجام شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران