پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350485 تاریخ : 1397/03/20-17:47:10
,11,
بهره‌برداری از 500 کیلومتر راه و بزرگراه در بیش از 20 استان کشور در نیمه اول سال جاری

معاون ساخت و توسعه راه‌ها خبر داد:

بهره‌برداری از 500 کیلومتر راه و بزرگراه در بیش از 20 استان کشور در نیمه اول سال جاری

معاون ساخت و توسعه راه‌ها خبر داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نیمه اول سالجاری بیش از 500 کیلومتر راه و بزرگراه واقع درکریدورهای ترانزیتی در بیش از 20 استان کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمدرضا کدخدازاده از بهره‌برداری بیش از 500 کیلومتر راه و بزرگراه در نیمه اول سالجاری خبر داد و گفت:‌ یکی از رویکردهای اصلی در توسعه راه‌ها و بزرگراه‌ها توجه به تکمیل کریدورهای ترانزیتی کشور است و اتمام هرچه سریعتر پروژه‌های واقع در این کریدورها از اهداف اصلی در حوزه راه‌ها و بزرگراه‌ها تعریف شده است.

معاون ساخت وتوسعه راه‌ها در تشریح برنامه‌ توسعه کریدورهای ترانزیتی کشور افزود:‌ در نیمه اول سالجاری حدود 70 کیلومتر راه و بزرگراه در کریدورهای شماره یک و 10 به بهره‌برداری می‌رسد که در احداث این کریدورها، توسعه استان‌ها در حوزه اقتصادی، گردشگری، ترانزیتی و توسعه فرهنگی مناطق نیز مدنظر بوده است.
کدخدا زاده خاطرنشان کرد: تا پایان شهریور ماه 70 کیلومتر از مسیرهای ترانزیتی واقع در کریدورها تکمیل می‌شود و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز و مساعد بودن شرایط جوی این میزان تا پایان سال دو برابر شده و شاهد تکمیل بیش از 140 کیلومتر راه و بزرگراه در کریدورهای مذکور هستیم.
وی تاکید کرد: بخشی از پروژه‌های درحال احداث در استان‌های هرمزگان و خوزستان واقع شده که شامل بخشی از بزرگراه شیراز- فسا- داراب- کهگم در استان هرمزگان و بهسازی راه های اصلی اهواز- رامهرمز- بهبهان، ماهشهر- هندیجان- دیلم و دارخوین- شادگان-خوردورق، ایذه- باغملک- هفتگل- نمره یک و کنارگذرهای شوشتر و دزفول در استان خوزستان است که قسمتی از آنها نیز تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.
کدخدازاده بهره‌برداری قسمتی از بزرگراه همدان- بیجار به طول 37 کیلومتر و بخشی از بزرگراه میاندوآب- کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های نیمه اول سالجاری دانست و افزود: بهره‌برداری از این راه‌ها علاوه بر افزایش ایمنی و کاهش ترافیک موجب رونق ترانزیت، توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در این استان‌‌ها می‌شود.
معاون ساخت و توسعه راهها در ادامه اولویت توسعه راهها را با تاکید بر مناطق کمتر توسعه­یافته و تکمیل پروژه‌‌ها با پیشرفت فیزیکی بالا عنوان کرد و گفت: تکمیل پروژه‌هایی که به نوعی گلوگاه ترافیکی منطقه محسوب می‌شود و پروژه‌هایی که نقش مهمی در ایمنی بیشتر مسیر، تسریع در حمل و نقل، موثر در گردشگری زیارتی و سیاحتی و توسعه استان‌های همجوار دارند، در اولویت‌های دیگر قرار دارند.
وی در خاتمه اظهار داشت: بزرگراه چالوس- محمود‌آباد- آمل و آزادشهر- بجنورد، کنارگذر اسدآباد، راه های اصلی حمیل- کرمانشاه، اردکان- چوپانان، باند دوم دامنه- خوانسار- گلپایگان-خمین و... از دیگر پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری می‌رسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران