پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351626 تاریخ : 1397/04/10-14:11:34
,2,10031,
بهره برداری از مدرسه شهدای بانک ملی ایران در روستای شالقون سراب استان آذربایجان شرقی

بهره برداری از مدرسه شهدای بانک ملی ایران در روستای شالقون سراب استان آذربایجان شرقی

در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، مدرسه ابتدایی شهدای بانک ملی ایران در روستای شالقون سراب از توابع استان آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ در مراسم بهره برداری از این مدرسه که نه ماه پس از کلنگ زنی برگزار شد، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک، سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، مسئولان اداره شعب استان آذربایجان شرقی و تنی چند از مدیران استانی حضور داشتند.

 این مدرسه شش کلاسه در زمین اهدایی اهالی روستا به مساحت بیش از سه هزار متر مربع احداث شده که دارای 392 متر مربع زیر بنای آموزشی، 1200 متر مربع محوطه سازی و 158 متر مربع دیوارکشی است و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال توسط بانک ملی ایران و از محل منابع قرض الحسنه بانک برای ساخت آن صرف شده است.

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در مراسم بهره برداری از مدرسه مذکور، ضمن تشکر از تلاش های دستگاه ها و سازمان های دخیل، از تلاش های رئیس اداره امور شعب بانک در استان آذربایجان شرقی و رئیس شعبه سراب نیز قدردانی کرد.

وی همچنین از دانش آموزان این مدرسه خواست تا با بهتر درس خواندن خود، آینده ساز کشور و خدمت رسان به منطقه خود باشند و توفیق خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دست آورند.

همچنین رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سراب و مسئول سازمان نوسازی مدارس استان نیز از حضور بانک ملی ایران در امر مدرسه سازی تقدیر کردند.

 

در این مراسم از بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین حامی مدرسه سازی در کشور  یاد شده و در پایان نیز هدایایی به دانش آموزان این مدرسه اعطا شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 331
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران