پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 251635 تاریخ : 1395/09/23-13:24:23
,3,
بهبود عملکرد

بهبود عملکرد" ثامن" با آگاهی از آمار سرانه منابع و مصارف

مدیر ناحیه سه موسسه اعتباری ثامن، در بازدید از سرپرستی گیلان تغییر ساختار سازمانی را یکی از الزاماتی دانست که لازمه تغییراتی بزرگ‌تری چون تبدیل‌شدن به موسسه و بانک است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید عباس نجفی بابیان اینکه در شرایط کنونی در مسیر رشد و توسعه‌سازمانی بیشتر برداشته هایمان متمرکز باشیم، افزود: ثامن از نیروهای جوان و مستعدی برخوردار است. بنابراین موفقیت‌های دوره‌ای نباید اذهان ما را به خود مشغول کند تا از رصد رقبا و محیط اطرافمان غافل شویم.

نجفی استان گیلان را یک استان سپرده‌گذار در سطح شبکه بانکی ارزیابی کرد و  با اشاره به آمار عملکرد آن در رابطه با جذب سپرده ویژه شش‌ماهه ، خواستار تلاش بیشتر شعب در معرفی و شناساندن این طرح به مشتریان شد.

وی در ادامه تصریح کرد: به طور قطع داشتن شناخت بر عواملی چون مختصات محیطی ، اقتصاد محلی ، اشراف به جایگاه شعب در سطح سرپرستی و شبکه و تلاش در راستای ارتقا و رشد ثامن وظیفه تمامی کارکنان است.

مدیر ناحیه سه با مهم شمردن نقش روسای شعب در حفظ و صیانت از جایگاه شبکه در بین رقبا اضافه کرد: انتظار می‌رود  تمامی شعب با آگاهی از آمار سرانه منابع و مصارف، تلاش کنید معدل عملکرد استان را بهبود بخشند.

وی مهم‌ترین و بارزترین وظیفه روسای شعب را نظارت و کنترل دانست و خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بر همه امور شعب شامل وظایف تعریف‌شده و مشهودی همچون نظارت در اجرای ضوابط و کنترل موارد امنیتی و وظایف نامشهودی مانند داشتن مسئولیت در قبال کارکنان زیرمجموعه و خانواده آنها است.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود تصمیم‌گیری و تصمیم سازی را از مشخصه‌های یک سازمان پویا خواند و اظهار داشت: روسای شعب می‌بایست در چارچوب اختیارات خود تصمیم سازی نمایند.

او در ادامه به آمار مطالبات معوق شعب اشاره کرد و کاهش آن را ناشی از برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر دانست و تأکید کرد: با عنایت به تغییرات پیش رو در نحوه پیگیری مطالبات معوق در سطح سازمان، عدم پیگیری لازم در سطح شعب به‌هیچ‌عنوان پذیرفته نیست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران