پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388570 تاریخ : 1397/07/17-14:02:39
,17,21,
به جای ارز و سکه کجا سرمایه گذاری کنیم؟

حسینی پاسخ داد:

به جای ارز و سکه کجا سرمایه گذاری کنیم؟

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید ارز و طلا بازار خوبی برای سرمایه گذاری نیست و مردم سرمایه های خود را از این بازارها بیرون بکشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ محمد حسینی با اشاره به صحبت های رئیس بانک مرکزی در خصوص سرمایه گذاری اظهار داشت: همتی به مردم توصیه کرده است که در بازار سکه و ارز سرمایه گذاری نکنند و بازار دیگری را برای این کارانتخاب کنند.

بازار ارز و طلا نوسانات سنگینی دارند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه توصیه رئیس بانک مرکزی پیامی به بازار است، ادامه داد: این توصیه برای آرام کردن بازار است و  احتمال آن که نوسانات خیلی سنگینی دراین بازار رخ دهد وجود دارد بنابراین ممکن است افراد زیادی متضرر شوند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید براینکه امروز بهترین بازار برای سرمایه گذاری، تولید است، توضیح داد: دولت باید شرایط را طوری پیش ببرد که با جذب سرمایه های مردمی هم چرخ تولید بچرخد و هم به اشتغالزایی کمک شود، با این کار از هر گونه سفته بازی و دلالی در سایر حوزه ها جلوگیری می شود.

سرمایه گذاری در ارز تورم زا است

وی تاکیدکرد: مردم باید بدانند که سرمایه گذاری در ارز و طلا کمکی به تولید نمی کند بلکه باعث ایجاد تورم می شوند بنابراین خودشان با حضور دراین دو بازار به تورم نیافزایند.

حسینی با بیان اینکه باید به کارهای زیربنایی کشور کمک شود، بیان داشت: یکی از فضاهایی که امروز می توانیم در آن سرمایه گذاری کنیم،  بحث اتمام طرح های نیمه تمام دولت است.

مشارکت در پروژه های نیمه تمام بهترین فضا برای سرمایه گذاری است

این نماینده مجلس توصیه کرد: مشارکت در بخش عمومی-خصوصی طرح های نیمه تمام دولت می تواند فضای مناسبی برای سرمایه گذاری باشد چرا که با مصوبه سران سه قوه تخفیف هایی برای این پروژه ها در نظر گرفته شد و می توانند برای تغییر کاربری این پروژه ها اقدام کرد.

وی گفت: این پروژه های در حوزه های بیمارستان، آموزشی، فرهنگی و سایر بخش های زیر بنایی کشور تعریف شده است، از آنجایی که تعداد آن ها قابل توجه است می توانند فرصت خوبی برای جذب سرمایه  نقدینگی سرگردان باشند.

تضمین بازگشت سرمایه

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازگشت سرمایه با حضور در پروژه های نیمه تمام دولت قابل قبول است و از سوی دیگر به تولید و زیر ساخت های کشور کمک می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 454
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران