پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281613 تاریخ : 1396/04/25-12:10:30
,2,13,
بنگاه های صادرات محور در لیست خدمات بانک توسعه صادرات هستند

در بازدید از بزرگترین مجموعه محصولات لبنی:

بنگاه های صادرات محور در لیست خدمات بانک توسعه صادرات هستند

دکتر صالح آبادی براین باور است که توسعه پایدار کشور در گرو گسترش و ارتقا صادرات غیر نفتی است و همه هدف این بانک تسهیل روند صادرات و تعامل سازنده با بخش تولید صادرات محور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، بیستم تیرماه سال جاری مراسم بازدید از بزرگترین صادرکننده تولید مواد غذایی کشور با حضور مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران و هیات همراه در آمل برگزار شد. طی این مراسم دکتر صالح آبادی به همراه هیات مدیره این بانک و رئیس شعبه بانک توسعه صادرات در ساری از پنج واحد اقماری زیرمجموعه این شرکت بازدید به عمل آورد.

برند کاله با هدف بهبود و ارتقای سطح سبد غذایی مردم ایران در سال 1370 تأسیس شد. نتیجه فعالیت‌های انجام‌شده این برند را در جایگاه 48ام صنایع غذایی در جهان (به گزارش یورو مانیتور)، برند محبوب و برتر و 7 سال تنها صادرکننده نمونه در فرآورده‌های لبنی در ایران قرار داده است. این مجموعه یکی از بزرگترین واحدهای صادرات مواد غذایی بخش خصوصی در کشور است که در شهرهای مختلف کشور مشغول به فعالیت است.

دکتر صالح آبادی در این بازدید هدف از حضور در بنگاههای تولیدی را ارتقای تعامل با صادرکنندگان اعلام کرد و گفت: با توجه به رسالتی که بانک توسعه صادرات بر عهده دارد همه واحدهای تولیدی صادرات محور کشور می توانند از تسهیلات و خدمات این بانک بهره مند شوند.

وی بانک توسعه صادرات را یک بانک خدماتی خواند و افزود: توسعه پایدار کشور در گرو گسترش و ارتقای صادرات غیر نفتی است و همه هدف ما در این بانک تسهیل روند صادرات و تعامل سازنده با بخش تولید صادرات محور است. به گفته وی این بانک در راستای اهداف تعریف شده همه تلاش خود را برای رسیدن به صادراتی سهل و بدون مانع برای صادرکنندگان به کار می بندد؛ لذا شعب بانک توسعه صادرات این آمادگی را دارد که انواع مشاوره های لازم برای صادرات را به صادرکنندگان ارائه دهد.

غلامعلی سلیمانی، مدیر عامل شرکت لبنیاتی کاله نیز در گفتگو با اگزیم نیوز گفت: بعنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان مواد غذایی معتقدم می توان از مسیر تولید به اشتغالزایی و پس از آن با آموزش و تلاش برای به روز رسانی به صادرات و ارزآوری که هدف اقتصاد مقاومتی است دست یافت. در حال حاضر عمده مشکل ما نبود نقدینگی است و بر این باورم که بانک باید خود را شریک تولید بداند و با اطمینان به تولید کننده او را در مسیر گسترش تجارت خود کمک کند.

مدیر عامل شرکت کاله اظهار داشت: در حال حاضر 670 نوع محصول در 14 کارخانه این بنگاه تولید می شود که حاصل خلاقیت و کسب دانش روز است. فعالیت این بنگاه از حوزه لبنیات آغاز و در حال حاضر به نوشیدنی و محصولات پروتئینی توسعه یافته است. به گفته وی ما از سال 1370 از 8000 دلار صادرات در کشور امروز به رقم 250 میلیون دلار رسیده ایم که موفقیت بزرگی در صادرات مواد غذایی در بخش خصوصی است. هدف گذاری ما دستیابی به یک میلیارد دلار صادرات در سال است که با همکاری و حمایت های دولت از طریق بانک توسعه صادرات و تلاش خودمان دست یافتنی است.

سلیمانی گفت: در حال حاضر 17000 نفر به شکل مستقیم و نزدیک به یک میلیون نفر به طور غیر مستقیم در سراسر دنیا از طریق کاله مشغول به کارند.

حامد گرجستانی رئیس شعبه بانک توسعه صادرات در ساری نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر صالح آبادی در شهر آمل و تعامل نزدیک با مشتریان بانک گفت: حضور مدیرعامل بانک توسعه صادرات مایه دلگرمی و اطمینان خاطر صادرکنندگان در اقصی نقاط کشور است. در مدت قریب به ده سال همکاری مطلوب با گروه غذایی کاله با تدابیر مدیرعامل و هیات مدیره محترم بانک توسعه صادرات و مدیرعامل این شرکت، تسهیلات ارزی و ریالی، حواله جات ارزی صادره و وارده و همکاری در زمینه بازار روسیه و نیز با همکاری صرافی بانک توانسته ایم در مسیر رشد و گسترش فعالیت های صادراتی این بنگاه قدم برداریم.

رئیس شعبه بانک توسعه صادرات در ساری شرکت لبنیات کاله را یکی از بهترین مشتریان این بانک معرفی کرد و گفت: شرکت کاله از مشتریان منظم و معتبر بانک توسعه صادرات بوده و این بانک همیشه آمادگی خود را برای پاسخ به مطالبات این واحد تولیدی و توسعه همکاری فی مابین اعلام کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 268
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران