پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315563 تاریخ : 1396/11/28-11:14:13
,6,17,
بنتلی Flying Spur تست زمستانی می شود

بنتلی Flying Spur تست زمستانی می شود

عکاسان مخفی موفق به ثبت تصاویری از نسل بعدی بنتلی Flying Spur در حال تست در برف شده اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، بنتلی Flying Spur کنونی در سال 2005 معرفی شده بود اما در سال 2013 فیس لیفت شد. لازم به یادآوری نیست که از سال 2005 تا کنون ساخت خودروها پیشرفت قابل توجهی داشته است بنابراین نسل بعدی Flying Spur تغییراتی قابل توجه خواهد داشت. این سدان لوکس از پلتفرم MSB-F بهره خواهد برد که در پورشه پانامرا معرفی شده است. در این صورت، Flying Spur جدید سبک تر شده و می تواند از نیرومحرکه های پانامرا بهره ببرد.

گمان می رود Flying Spur جدید سبک طراحی جدیدی را برای این برند به همراه داشته باشد در حالی که به کابینی لوکس مجهز می شود.

چنان چه در تصاویر فاش شده مشخص است، Flying Spur همچنان به عنوان نسخه ای چهار در از کانتیننتال GT عرضه می شود. نمونه آزمون این خودرو دارای چراغ های جلوی چهارقلوی آشنا و جلوپنجره ای عریض تر است. هم چنین سپری اسپرت تر با هواکش های بزرگ تر برای این مدل تعبیه شده است. نیم رخ این سدان تغییر قابل توجهی نداشته اما قسمت پشت آن به گلگیرهای جدیدی مجهز شده که طراحی عضلانی تری را ایجاد کرده اند. به نظر می رسد Flying Spur چراغ های عقب مستطیلی خود را حفظ خواهد کرد.

اگرچه هنوز بنتلی به طور رسمی جزئیاتی از این خودرو را تایید نکرده اما گمان می رود موتور 4.0 لیتری V8 پانامرای توربو در نسل بعدی این سدان ارائه شود. ممکن است با پیروی از شاسی بلند بنتایگا، مدلی دیزلی نیز برای این خودرو ارائه شود.

این خودرو اواخر سال جاری یا اوایل سال 2019 به فروش خواهد رسید.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 381
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران