پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281948 تاریخ : 1396/05/01-17:03:18
,15,
بسته های ویژه بعد از تابستان برای مبین نتیها

درحاشیه بیست و سومین نمایشگاه الکامپ

بسته های ویژه بعد از تابستان برای مبین نتیها

نشست خبری شرکت ارتباطات مبین نت در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسین ریاضی مدیرعامل شرکت مبین نت در نشست خبری امروز (یکشنبه) ، از سرویس اینترنت اشیا این شرکت در آینده خبر داد و گفت: « مبین نت وارد بخش حمل و نقل که سیار است، نمی‌شود. ما به دنبال ایجاد اینترنت اشیا در مکان‌های ثابت مانند خانه‌ها و شعب بانک‌ها هستیم.»

وی افزود: هم اکنون بیش از 500 چراغ راهنمایی توسط سرویس مبین نت هوشمندسازی شدند. ایستگاه‌های اتوبوس هوشمند هم روی ابر مبین نت هستند.

شایان ذکر است برای سومین‌بار متوالی است که شرکت ارتباطات مبین‌نت موفق به کسب جایزه‌ی بهترین اپراتور ارائه‌دهنده‌ی اینترنت ثابت بی‌سیم در ارزیابی سالانه‌ی رگولاتوری می‌شود.

ارزیابی، رتبه‌بندی و انتخاب اپراتورهای برتر در حوزه‌های ثابت و سیار، هرساله توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با مشارکت حداکثری اپراتورها انجام می‌شود. در این ارزیابی که سال هفتم خود را می‌گذراند، معیارهای افزایش رضایت مشترکان، تعامل با رگولاتوری، ایجاد فضای رقابتی سالم، قانون‌مداری، رعایت الزامات پروانه‌ای و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات مورد تأکید قرار گرفته و اپراتورها براساس این معیارها و امتیازات اخذ شده در هریک از آن‌ها رتبه‌بندی می‌شوند.

در ادامه کمیلی زاده مدیر بازاریابی و فناوری اطلاعات شرکت مبین نت درباره میزان پیشرفت سرویس TD-LTE این شرکت گفت: یکسال از ارائه این خدمت می‌گذرد و در این مدت 25 شهر را پوشش دادیم. این سرویس ظرفیت ارتباطی را تا 30 برابر افزایش می‌دهد. 33 بانک و 10 هزار شعبه از سرویس مبین نت استفاده می‌کنند.

به گفته کمیلی زاده مبین نت به مشترکان خود توصیه می کند مودم وایمکس خود را تحویل بدهند و با پرداخت هزینه کمی ؛ سرویس TD-LTE دریافت کنند.

مدیر بازاریابی و فناوری اطلاعات شرکت مبین نت عنوان کرد: علاوه بر 25 شهر تحت پوشش مبین نت تلاشمان بر این است که ظرفیت را افزایش داده و شهرکهای صنعتی را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بانک و صنعت درباره بسته های ویژه پیش رو عنوان کرد: به امید خدا بعد از فصل تابستان بسته هایی با تعرفه های ویژه، برای مبین نتیها در نظر گرفته ایم.

کمیلی زاده در مورد حذف یکی از بسته‌های تشویقی این شرکت گفت: سازمان تنظیم مقررات برای ارائه بسته‌های تشویقی زمان‌ 6 بار در سال را انتخاب کرده است و چون بسته 3 ماهه مبین نت از کف تعرفه پایین‌تر بود ، به همین دلیل مجوزهای لازم را دریافت نکرد لذا به غیر از این بسته ، هیچ بسته دیگری حذف نشده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران