پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265029 تاریخ : 1395/11/02-11:14:43
,22,10025,
برگزاری گردهمایی نمایندگان شبکه فروش استان یزد با حضور مدیرعامل

برگزاری گردهمایی نمایندگان شبکه فروش استان یزد با حضور مدیرعامل

مهندس صفدری مدیرعامل بیمه "ما" به همراه تعدادی از معاونین، مشاورین و مدیران از شعبه یزد بازدید و در گردهمایی نمایندگان شبکه فروش حضور یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ما ، در این بازدید امیر حسین قربانی معاون توسعه بازار و شبکه فروش ، اکبر زاهدوند مشاور مدیرعامل ، امیر شفیعی مدیر امور شعب، شهروز مجیدی مدیر فناوری اطلاعات، جناب آقای مهندس قدیری مدیرکل محترم استان یزد و روسای محترم شعب بانک ملت شهرهای استان یزد، مهندس صفدری را همراهی کردند.در این گردهمایی و بازدید، مسائل و مشکلات شعب و وضعیت خدمات رسانی به مشتریان مورد بررسی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: در ابتدای این مراسم محمدعلی حاجی محمدی ریاست محترم شعبه یزد با ارائه گزارش عملکرد و ارائه اطلاعات و ضریب خسارت و سهم از بازار ؛ فعالیت شعبه خود را تشریح کرد.

در ادامه جناب آقای شفیعی مدیر امور شعب آماری در خصوص پرتفوی شعبه یزد و خدمات انجام شده توسط این شعبه ارائه کرد.

بر اساس این گزارش مجید صفدری مدیرعامل در این گردهمایی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری و توجه به فروش حرفه ای، فرآیند فروش خدمات بیمه گری از جمله مشاغل تخصصی و حرفه ای است و اگر نمایندگان محترم شبکه فروش با علم مدرن بازاریابی و فروش آشنا نباشند آنگاه نمی توانند اطمینان و اعتماد و ترغیب برای مشتریان ایجاد کنند و از طرفی رفتار مصرف کنندگان اثبات می کند که "مبادله" اساس و پایه یک فروش موفق است که لازمه آن انجام مذاکره موثر و علمی است. در پژوهش های انجام یافته به نکاتی مهم در رفتار مشتریان دست یافته اند. از جمله اینکه سه نوع خرید وجود دارد: 1) خرید مطابق منطق و عقلانیت 2) خرید مطابق تجربه 3) خرید بر اساس فشار محیطی، بنابراین بهترین نوع فروش در صنعت بیمه مدل اسپین و بازاریابی رابطه مند از اثرگذارترین نوع مارکتینگ می باشد.در بازاریابی رابطه مند به حفظ مشتری و در کنار مشتری بودن تاکید می شود. در این بازاریابی می توان به عنوان مشاور و فروشنده حرفه ای در کنار مشتری بوده و با ایجاد روابط بلند مدت در فروش انواع بیمه نامه و ایجاد رضایتمندی به نتایج مطلوبی دست یافت.

مدیرعامل بیمه "ما" در خصوص فعالیت های این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی گفت: پلنگ ایرانی را بیمه کردیم. بیمه نامه پلنگ ایرانی به عنوان یک نوآوری در صنعت بیمه کشور با استقبال مواجه شد و این بیمه نامه مورد توجه بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی نیز قرار گرفته است.

هم چنین در ادامه مراسم آقای مهندس قدیری مدیرکل محترم استان یزد نیز به ایراد سخنرانی پرداختند و در رابطه با تعاملات بانک و بیمه مطالبی را اظهار نمودند.

در این گردهمایی و بازدید؛ نمایندگان شرکت بیمه "ما" در استان یزد مسائل، مشکلات و چالش های پیش رو را با مدیرعامل مطرح کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 375
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران